Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

tyrkia, hellas og bulgaria i juli
 15:00 10.07.2008
tyrkia, hellas og bulgaria i juli

Hvordan er det å reise til tyrkia, hellas og bulgaria i juli med baby på 6mnd. ? blir det ikke veldig varmt der for disse små?

ååå..er så reisesyk nå at jeg vet hvor jeg skal gjør av meg..hehe.. :)
nettigull og Lenora lille..
Sv: tyrkia, hellas og bulgaria i juli
 08:58 13.07.2008
Jeg, min mor og gutten min på 10mnd reiser til Bulgaria den 22/7. Har vært inne på yr.no og sett hver dag hvordan temperaturen er. Den er under 30 grader, ligger på 25-26 grader som er perfekt! Håper du får reise. Så ut til at det ikke ble reise på meg siden min samboer har vært lenge syk. Men så kom sjansen likevell. Skal bli godt å få ladet opp batteriene til en travel høst i vente.:-) Ville ikke reist til Tyrkia. Mer Hellas!
Tessa-81
Sv: tyrkia, hellas og bulgaria i juli
 13:12 14.07.2008
vi kom hjem fra hellas på lørdag. vi har en jente på 11 mnd og det gikk veldig fint.
men selvsagt måtte vi legge opp ferien etter henne. det var ganske varmt der. godt over 30 grader hver dag. (rundt35)

hun pleier som regel å ha en dupp i løpet av dagen men der nede trengte hun 2. ikke mye i sola bare når hun badet og masse drikke.
så ut som hun koste seg i skyggen med en bøtte med vann og noen leker hun kunne dyppe nedi =)

men det var nok med en uke for henne
christine og lille Emiliemor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------