Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

det å reise uspesifisert med barn
14:44 10.07.2008
er det noen som har reist uspesifisert til syden med barn under 1år?
er det stor sjanse for at man kommer på et hotell uten dass og dusj?
og hvor er det lettest å få et 'sikkert' hotell?
nettigull og Lenora lille..
Sv: det å reise uspesifisert med barn
16:38 22.07.2008
.
Signature
11:42 23.07.2008
Jeg har jobbet som reisekonsulent. Det er riktignok 5 år siden jeg sluttet, men på bakgrunn av den erfaringen jeg hadde fra den tiden, vil jeg ikke anbefale å reise uspes. med barn. Av de som reiste uspes hos oss, var det barnefam og eldre som var mest misfornøyde.

Et tips: ofte koster det bare en 500-lapp eller en 1000-lapp ekstra dersom du booker med hotell. Det er mye mer forutsigbart.

linepetrine
22:23 27.07.2008
Vi reiste uspesifisert med en toåring og en på 7 mnd i september til kreta med ving. Fikk det beste hotellet (ving resort) Var kjempefornøyde! Har bare hørt positive erfaringer fra andre venner med barn!
herlige3små
14:21 28.07.2008
Det kommer jo alt an på hva som er ledig, er det kun hotell uten bra fasiliteter som er ledig så blir man jo plassert der selv med barn.
Anonym
14:22 28.07.2008
Har reist uspesifisert en gang, og aldri mer for å si det sånn! Bedre å betale litt ekstra og vite hva man får...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)