Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Kommer tilbake hit.
 09:24 10.07.2008
Ja nå er jeg tilbake her etter en oppdaget ma i går som endte i en utskrapning. Så nå er vi blitt prøvere igjen . Det er ikke sikkert at vi lykkes i å bli gravide flere ganger men vi har ikke gitt opp. Klem fra viny
viny
Sv: Kommer tilbake hit.
 10:01 10.07.2008
Bare en trøsteklem. Veldig, veldig leit.
miss gunnilla
 10:17 10.07.2008

Ikke gi opp håpet, man vet aldri.
Henger meg på trøsteklemmen, det er kjempetrist når slikt skjer..
*Troika*
 10:37 10.07.2008
takk skal dere ha godt å ha dere her. klem fra viny
viny
 10:40 10.07.2008
Det var veldig leit, viny. Kjenner ikke historien din, men noen sa til meg en gang at håpet er lysegrønt så lenge lysten er tilstede. Skjønt, slike ord hjelper vel neppe på en dag som denne.
Lykke til, i alle fall.
LaPaysanne
 10:58 10.07.2008
Alle positive tanker hjelper .når man kommer ned er det bare en veg og det er oppover. Nei vi gir ikke opp men dette var 5. gangen vi mister og vi blir ikke akkurat yngre men vi gir ikke opp skal prøve så snart kroppen er klar . klem fra viny
viny
 05:00 11.07.2008
Syns du er kjempeflink som klarer å holde motet oppe!
Husker selv etter min MA hvor langt nede jeg var. Orket ikke å åpne bimsidene på lenge.
Krysser fingrene for deg og viny-mannen.

Trøsteklem=)
maritmora
 19:58 11.07.2008
Veldig hyggelig at du kommer tilbake etter alle dine nedturer,Viny
Vi får stå sammen og ikke gi opp.

Klem
Rose38
 21:32 11.07.2008
Tusen takk til dere alle sammen. Det er godt å vite at dere er der. Klart at vi må holde sammen. Vi står sterkere når vi kan støtte hverandre. Vi begynner med akupunktur igjen så snart ferien er slutt tror det var det som hjalp oss sist så det prøver vi igjen. Klem fra viny
viny
 12:13 12.07.2008
Huff...tungt å miste....8 dager siden jeg hadde SA . Var 13 uker og 2 dager på vei. Men d eneste jeg vil er å bli fort gravid igjen. Burde vente over 3 menstrasjoner sa legen , men ikke farlig å bli graid før...Har du ventet lenge før dere har prøvd igjen? Må uansett gå 14 dager før man kan ha samleie.
Lykke til til dere =)
Anonym
 13:02 12.07.2008
Dette var virkelig leit viny.
Tenker på deg !
ღ ♂ Vilsågjerne♀ ♥
 13:42 12.07.2008
14 dager og 14 dager fru blom la lysten drive verket det gjør vi . om dere blir gravide med en gang gjør ingenting. som oftest så tar det den tida det tar men vi for vår del har ingen tid å miste så vi gir alt fra første stund og lar det stå til men det er selvfølgelig påkrevd med ekstra renslighet etc. klem fra viny
viny
 19:54 12.07.2008
Lysten er der, men har ikke turt til nå...redd for bakterier hvis alt ikke er grodd helt etter utskrapningen....men har mest av alt lyst å bare prøve fortest mulig =) Venter noen dager til for sikkerhetsskyld =)
Føler at vi ikke har tid å miste itilfelle d vil ta lang tid å bli gravid igjen.
Klem t
Anonym
 20:33 13.07.2008
Heier på deg, Viny!!
Dukkedeisi
 08:27 14.07.2008
Trist å måtte ønske deg velkommen tilbake hit til oss modne damer, men jeg leser optimisme mellom de linjene du skriver - og det er bra!

Du skal se at neste gang slippes gullegget som klorer seg fast i 42 uker .-)
Bella¨^
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------