Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Tanta kom på timen!
 08:42 7.07.2008
Kvinnelig intuisjon skal man ikke kimse av, heller ikke sin egen!

Jeg var sikker på at det ikke hadde skjedd noe denne måneden, og det stemte - tanta kom nærmest på timen i går ettermiddag.

Men vi får se det positive i det, syklusen min har stabilisert seg på 28 dager og lille snuppa er bare 7 mnd gammel. Det er jo mange som ikke har fått tilbake mensen med så små babyer!

Neste måned føler vi at er vår måned - nå skal det jobbes hardt! For som mannen min helt riktig påpeker, det nytter ikke bare med et par skudd i blinde!

IKM er nå 3. august - så for vi krysse alt vi har unntatt bena for at tanta ikke dukker opp da.

Og lykke til jenter - stå på! Slapp av i ferien og nyt mannen så ofte dere kan - da blir han jo så hyggelig å ha med å gjøre ellers også, hehe :-)
Bella¨^
Sv: Tanta kom på timen!
 10:00 7.07.2008
Hei,

Greit å få det avklart da, så kan dere satse alt neste måned igjen:-)
-OG -veldig greit at syklusen har stabilisert seg ja.. det gjør ting litt lettere.
Min svinger litt ennå, fikk mensen tilbake når gullet var 5 måneder (synes forøvrig da at det var i tidligste laget..:-)
Derfor vet jeg ikke eksakt når ikm er, men regner med en gang i denne uken. Merker ikke noe annet enn vanlige PMS, men det hadde jeg sist også da jeg ble gravid, så ingenting er avgjort.
Var litt utålmodig i slutten av forrige uke, og tok en gr.test, men den viste " Ikke gravid". Hadde jo ikke regnet med annet da, når man tester så tidlig!! Vi krysser!:-)

Lykke til Bella:-)
*Troika*
 00:17 10.07.2008
Da stemte jo Bellas rødvin-magefølelse temmelig godt:-) (eller var det hvitvin? Hehe...) Selv har jeg varierende magefølelse etter noen dager på landet. Den ene dagen tror jeg at jeg kjenner igjen symptomene fra sist, den neste føler jeg at det er tanta fra helvete som er i anmarsj. IKM er vel ikke før til mandag, så jeg har enda noen dager å spekulere på! Spennende er det nå i alle fall - og jeg hadde glemt hvor lange de to ukene fra EL til IKM er.
Uansett er det deilig å ha ferie mens man venter!

Det er jo lenge siden du testet nå, Troika - på tide med en ny?? Så skal jeg love å tjuvstarte med en test på lørdag om ikke noe har skjedd:-)
LaPaysanne
 09:52 10.07.2008
Heisann,

Kroppen ga de samme symptomene som din LaPaysanne. Men ser ut til at det er tanta fra hlevete som kommer...
Testet i dag morges, og "ikke gravid" lyste mot meg som aldri før...
Kjente humøret datt litt, men greit med en avklaring, da blir det nok litt rødvin på hytta i helgen:-)
Håper tanta kommer snart, så jeg får "gått videre".

Blir spennende med deg:-) Gleder meg til å høre hvordan testen gikk på lørdag:-)!
*Troika*
 10:33 10.07.2008
Hm. Så lenge mensen ikke er kommet er det jo håp, da... Sist måtte jeg omtrent holde CB-testen under flombelysning og forstørrelsesglass for å finne kryss-streken selv noen dager etter ikm. Det gikk med noen tester da, gitt - men hey, CB-folka skal jo også ha noe å leve av.
Brukte ikke digitaltesten da, fordi jeg hadde lest at den ga positivt utslag senere enn de vanlige testene. Så jeg velger å krysse fingrene for deg et par dager til, jeg:-)

Selv har jeg ikke fått tantebesøk, men har menssmerter av den typen jeg først pleier å få når tanta for alvor har kommet. Så jeg tenker det KAN bety at osv... Hehe. Det er rart hvordan enhver kroppslig og humørmessig murring blir til et symptom.

Vi høres!
LaPaysanne
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------