Ja, da er vi igang igjen:-)
Fikk godgutten min i juli i fjor og vil ha to tette, det er jo ingen tid og miste:-)
Har brukt EL-test denne perioden, så vet at EL var 27.juni. Syklusene er litt varierende, men håper IKKE å få tante på besøk den 10-11-12.juli!!!
Klem fra Troika
*Troika*
Sv: Kommer hit igjen:-)
00:21 3.07.2008
Hei du! Håper på fraværende tante på omtrent samme tid:-) Ikke så mange andre på dette forumet nå, så vi kan jo tusle sammen mot D-dagen:-)
Lykke til!
LaPaysanne
09:56 3.07.2008
Ja gjerne!:-) Vet du når du hadde EL?
Lykke til du også!! Krysser fingrene for oss:-)
*Troika med snuppe*
09:58 3.07.2008
Lekte med å bytte nick, men det kom ut helt feil..:-)
*Troika*
21:21 3.07.2008
Så koselig! Er bortimot sikker på at ELvar 28. juni. Testet ikke, men har alltid litt EL-smerter når det er på gang.
Merker at jeg har litt lavere skuldre nå enn forrige gang jeg var prøver, og det er deilig.
Jeg er 37, og har en gutt på 15 måneder. Du da?
LaPaysanne
23:01 3.07.2008
Sniker meg inn på tråden deres jeg - hei hei!
Jeg er 38 og har ei jente på 7 mnd - så her satser vi også på to tette! Er bare i andre pp nå med ikm ca 6. juli, men er ganske sikker på at det ikke ble noe denne gangen. Vet ikke helt hvorfor, men sitter og nyter et glass rødvin, hehe..
Pakker nok med meg bind og tamponger når vi drar på hytta i morgen, håper dere slipper å pakke det på en stund jenter - lykke til!!
Bella¨^
10:33 4.07.2008
Hei Bella,
Koselig at vi er flere i samme situasjon:-)
Håper du ikke får bruk for bindene i helgen:-)
Lykke til!!!
*Troika*
11:58 5.07.2008
Hei jenter!
Ser dere skriver at dere ønsker barn igjen, helst tett på den siste.
Skjønner dere godt, men jeg har et spørsmål i den sammenheng. Hvor fort føler dere at det er naturlig å bli gravid igjen?
Jeg er nylig blitt 40 år og har prøvd et år nå og ingenting har skjedd? Lurer jo på om det er helt unormalt i vår alder. Hva mener dere som har fått til et lite under i senere tid? :-)
Anonym
09:24 4.07.2008
Jeg merker jeg er litt utålmodig selv, jeg blir ikke yngre og føler tiden løper litt fra meg..
Jeg er 40 år og har en gutt på snart 1 år.
Startet jobb igjen forrige uke, og det er forsåvidt helt greit. Men savner å være sammen med gutten min.
Har ikke fått barnehageplass, så nå er det litt stress med å finne alternativ.
Hvor bor du?
Jeg bor i Oslo
Koselig å bli kjent:-)
*Troika*
20:07 4.07.2008
Jeg flyttet fra Oslo for et par år siden, og bor nå i en småby på i innlandet. Her er det i alle fall barnehageplasser nok, så det er deilig å slippe å tenke på det! Jobber fullt jeg også, og savner mer tid med småen. Det kan være et pes å få dagene til å gå i hop, men man venner seg vel til alt:-)
Ingen av oss blir jo yngre, så den tanken streifer nok meg også innimellom. Men fordelen med å ha én fra før er jo at man har mindre tid til å bekymre seg over akkurat dét! Og har vi klart det én gang, så skal vi da alltids klare det en gang til...
Jeg drar også på hytta noen dager nå, er tilbake litt ut i uka.
Lykke til i helgen, Bella - så får du kose deg med litt mer vin dersom tanta blir med i kofferten.
Vi skrives:-)
LaPaysanne
11:21 5.07.2008
Kan jeg få være med her? :)
Jeg tenker også mye på at alderen begynner å gå mot meg. Er så utrolig redd for at vi har ventet for lenge. På den andre siden prøver jeg å tenke på at det ikke er verdens undergang om jeg ikke skulle få flere barn. Jeg har en fin gutt, en mann som er verdens beste og en jobb som jeg elsker. Livet går videre uansett! Haha, joda dette er bare tanker, mulig det blir anderledes hvis vi ikke får det til...:)
Vi drar på landet senere i dag. Jeg skal ha fri på mandag. Har hatt noen uker ferie i vår og så skal vi ha en uke i august. Regner også med at vi skal reise bort litt til høsten. Hva med dere andre, ferieplaner?
A1973
23:27 5.07.2008
Heisann
Jeg er 35, og har ikke brukt noe prevensjon på over året. Nå har ikkejeg og gubben bodd sammen hele tiden, så self ikke like sansynelig at det skulle slå til hele perioden, men har bodd sammen siden november.
Onsdag denne uka hadde jeg positiv test, og ble veldig overrasket, skulle egentlig kjøpe eggløsningstester på apoteket, men tenkte at jaja får ta en graviditets test først.
Så har ikke peil på hvor langt jeg er, men det er nå super positiv test her, og verdens lykkeligste mann:o)
Dette blir min 3. men hans 1. unge, og på de foregående gikk det veldig kjappt for mitt vedkommende, så antar alderen har gjort sitt til at det tar tid.
Håper du lykkes snart.
Klem
mn73
13:10 6.07.2008
Gratulerer så masse og takk for svar!
Godt å vite at ting kan ta tid, men at muligheten ikke er gått fra en av den grunn! Nå er jo jeg en del år eldre enn deg, men føler jo absolutt at jeg kan bære fram et barn til, så jeg håper det klaffer snart. Har jo opplevd at det kan ta tid en gang før, men da var jeg en del yngre. Ellers har jeg blitt gravid veldig fort.
Krysser fingrene for at jeg snart skal være i din situasjon med spire i magen og ønsker deg lykke til i svangerskapet!
Anonym
19:33 6.07.2008
Hei igjen,
Akkurat kommet hjem fra hytta, deilig å slappe av noen dager..:-)
Ikke verdens undergang å ikke få en til, men for meg vil det bli ganske så trist. Ønsker veldig flere, gjerne en liten bror til han..
Men dette er vel første "ordentlige" perioden for oss, har ikke orket å tenke på flere barn før nå. Ting har gått i ett, samt at jeg synes kroppen begynner å finne tilbake til seg selv nå.:-) Så her er det bare å "henge i" for vår del:-)
*Troika*
19:37 6.07.2008
GRATULERER!!!!! Så herlig!!:-)))))))
Krysser alt for at vi andre kommer i samme situasjon snart:-)
*Troika*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem