Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvordan blir håra i ansiktet når de vokser ut etter napping?
23:08 1.07.2008
Jeg har jo begynt å nappe igjen, å med god effekt synst jeg selv, jeg må faktisk ikke nappe hver dag. Å de som vokser ut er kjempe myke og lyse(de var svarte før så skjønner ingenting) vurderer å la de vokse ut for å se hvor lang de blir for alle mennesker har jo hår i ansiktet, men som regel har kvinner myke lyse hår så det ikke ser ut som skjegg da ;)
Anonym
Sv: Hvordan blir håra i ansiktet når de vokser ut etter napping?
15:17 2.07.2008
Nå har je gkun en del hår under haken men jeg barberer, det tar da ca en uke før jeg må barbere dem igjen.
har fått dem fjernet med voks, men det gjorde ingen forskjell på hvordan de vokste ut igjen.
Skulle tro ved napping over tid, blir det færre hår.
Anonym
15:25 11.08.2008
jeg napper på haken, barberte før, men da forsvant jo alle hårene... nå napper jeg altså, og de er så myke og fine!
LBK1
17:03 13.08.2008
Heldige dere er da..Hos meg er det motsatt..De virker tjukkere naar de kommer ut igjen..!!
Kanskje snart? *klar igjen*
01:28 18.08.2008
Når dere napper og barberer blir håren tykkere.. når dere vokser de, blir de mykere pga middlet i voksen..
hilsen hudpleier
Anonym
13:56 17.09.2008
Jeg får ikke til å bruke voksen i ansiktet. Håra blir jo bare sittende igjen. Tips?
Anonym
00:17 19.09.2008
Når du har lagt på voks og lappen, så stryker du med hårenes retning, og når du drar den av, må du dra mot hårenes retning. Da skal ikke håret bli sittenede igjen.
Heira
17:07 18.09.2008
Jeg fikk beskjed at man ikke bør nappe hårene fordi da blir nærliggende hårsekker stimulert og du vil få mere hår, vet ikke om det er sant men jeg tør ikke nappe mer nå! Har hatt første time med elektrolyse behandling og håper etterhvert at hårene forsvinner for godt!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem