Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Er det noen som har reist på cruise med baby?
20:42 30.06.2008
Vi har lyst til å reise på cruise i middelhavet i okt, da er babyen ca 4 mnd...er det for tidlig?
gustaven
Sv: Er det noen som har reist på cruise med baby?
07:01 2.07.2008
nei, men skulle egentlig reist nå på lørdags.. snufs.. men blir ikke noe av.. mannen min måtte amputere fingeren etter en sag ulykke... så vi får ikke reise.. snufs.. hadde gledet meg veldig!

Men noen tips: Sjekk hva det koster å bestille for en baby! RCCL har ikke barnepris... man betaler 3 person pris.. dvs ganske mye! Vi fant ut av dette etter å ha bestilt nemlig...

NCL har barnepris...

Andre selskaper er jeg usikker på...

Også har de fleste sånn prissystem at det blir dyrer etterhvert som båten blir full... så lønner seg å bestlle veldig veldig tidlig! vi bestilte 6 mnd før.. og da var båten nesten full... betydde at det ble veldig dyrt!
Men vi skulle ha i Juli da.. og da er det ikke så mange båter i Karibien!

Ellers tror jeg Cruise er en kjempefin måte å reise med små barn.. eller barn i alle aldre! Slipper å pakke opp og ned... ser masse nye steder allikevel! Masse å gjøre inne hvis barnet reagerer på varmen også!

Vi satser på å få til Cruise seinere en gang.. men tar nok litt tid.. for er jo liksom ikke før neste sommer vi har ferie igjen...
Bippe77
Sv: Er det noen som har reist på cruise med baby?
13:00 8.07.2008
Takk for svar;)
Har undersøkt litt og tror ikke at RCL godtar barn under 4 mnd!!

NCL virker veldig familievennlig siden de ikke har faste bordsettinger men freestyle bespisning......praktiskt når en har med barn;)

Nå gjenstår det bare å overtale "gubben";)
Ha en fortsatt fin dag;)
gustaven
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)