Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Sykdomsdebatten

Her kan dere utveksle erfaringer om barns sykdom fra de er nyfødte til de er i tenårene. Noen ganger er det kjekt å høre om andres erfaringer og gode råd, eller kanskje du har noen erfaringer å dele med andre selv?
Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hva er best ved reisesyke?
14:05 29.06.2008
Når man er kvalm på bilturer, hva er best da? Er det det beste å få kasta opp eller er det bare godt hvis man kan unngå det? Da jeg var kvalm på bilturer som barn var det å skulle måtte kaste opp det som var skrekken ved det hele. Jeg var evig takknemlig hvis jeg slapp å kaste opp på turen, selv om jeg var veldig kvalm. Men jeg hører veldig mange andre si at hvis man er kvalm på biltur så ønsker man å kaste opp. Var jeg unormal jeg som ønsket å slippe å kaste opp når jeg var kvalm på bilturer som barn?
Anonym
Sv: Hva er best ved reisesyke?
08:53 27.07.2008
jeg ble alltid litt bedre av å kaste opp (ble bilsyk frem til andre graviditet....)
men for å unngå reisesyke, kan du ta en brun papirpose inderst mot huden på magen.
Høres rart ut men det funker faktisk.
Syrlige drops hjelper også litt.. (spiste alltid de til Brynhild som ligner skjell)
Kan selv ikke ta reisesyketabeletter, blir helt hyperaktiv av dem..
LadyLuck & "GuttaBoys"
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)