Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Progesta Care?
 12:42 23.06.2008
Har prøvd progesta care i snart 3 uker. Leste at kremen skal brukes til mensen kommer eller de første 3 månedene hvis du blir gravid.
Nå er jeg 5 dager over tiden, men ingen mens og negativ test????
Vet at gestagentabletter blir brukt for å utsette mens i forbindelse med ferier osv. Er det noen her som har forsøkt kremen som kan si om den kanskje har samme virkning???
Pip!
Sv: Progesta Care?
 14:37 26.06.2008
Har brukt en progesteronkrem, og etter hva jeg vet, skal den ikke utsette mensen. Min kom som ei klokke den, selv ved bruk av den kremen!
Du kan jo være en av de som produserer hcg sent da, og at du ev. ikke tester positivt før etter et par uker etter forventet mens....! Ev. ta en blodprøve hos legen. Den bør gi deg et godt svar :)

Lykke til!
Dotten
Sv: Progesta Care?
 14:43 26.06.2008
Fikk mensen på dag 33. Har vanlig syklus på 26 dager. Har aldri vært så forsinket, men alle tester var snø-hvite, så dessverre. I tidligere svangerskap (2 gutter 11 og 14) har jeg testet helt fint på IKM. Jeg får handle flere egg-tester og prøve igjen.
Pip!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------