Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
14 dager i morra!!!!!!!!!
21:28 22.06.2008
endelig var det eg som greidde å kvitte meg med giften:) 14 dager i morra sidan eg røyka:) elsker det, men gleder meg til eg er ferdig å gå gravid so eg kan kose meg me ein etter babyen min ha lagt seg:)hihi..
Anonym
Sv: 14 dager i morra!!!!!!!!!
12:03 23.06.2008
HURRA!!!
Du er så flink!! Jeg har holdt ut en uke i dag og merker at det går lettere og lettere.
du ooooog:):) kjempe..langt du er på vei?? eg var litt sein å slutte, men har slutta no so det er det som teller. Eg er i veke23 no:)
Verste suge kom etter ca ei veke hos meg, men stååååå på å ikkje la den luuure deg. Den prøver seg på meg titt og ofte, men suget går fortere over no og eg tenker mindre og mindre på røyken:) savner den om morgon og den om kvelden:/ men men...er super stolt av meg sjølv, og det må DUUUU og vere:)
HURRA for oss:):)
Anonym
21:20 23.06.2008
Hei!
Er 6+2 i dag. Merker at røyksuget er verre nå enn det var til å begynne med ja! Men det SKAL gå over!!
prinsen kjem 23 oktober:):):) men blir nok tatt eit par veker før, skal ta keisersnitt..
Anonym
20:29 7.07.2008
Holdt opp i 2 dager. Nå flyr jeg rundt og later som røykesuget er svangerskapskvalme. har ikke noe særlig sympt fra før så. Vel vi tar det som deilig å føle seg gravid, men skal være fint om suget...eh kvalmen... gir seg sånn ca 12 uker vettø. 2 uker til det.... Veit det går bra, og premien er bra asså.....
Anonym
04:31 8.07.2008
Stå på! :0)
"Kvalmen" pleier å gi seg etter et par uker! ;-)
Jeg har holdt opp i litt over tre uker nå, og merker det nesten ikke lengre!