Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Tips om alt

Her kan du legge inn tips om kule ting enten som andre kan kjøpe eller ta en titt på, så legg det ut her. Dette skal ikke være en salgsside for egen produserte ting til salgs, de skal få en egen debatt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Lammeskinn...
18:03 22.06.2008
Nå har jeg jo hørt hvor bra for barnet og hvor praktiskt det er med et lammeskinn, men da jeg er praktiserende vegetarianer og dyreverner føler jeg sterk motvilje til å kjøpe et slikt lammeskinn...

Er det et alternativ som er nærmest like bra?
LiseLene
Sv: Lammeskinn...
23:58 16.07.2008
Man skal høre mye før ørene faller av :)

Lammeskinn er utrolig mykt og godt for barnet. Finnes ingenting som er i nærheten en gang!
Anonym
Sv: Lammeskinn...
11:48 17.07.2008
Grunnen til at lammeskinn er bra, er blant annet at luften sirkulerer i ullen, slik at det er veldig fint å sove på det, f.eks. I tillegg er det jo lunt og godt å ha nederst i vogna. Men du er jo ikke pokka nødt til å bruke lammeskinn, om det strider mot din overbevisning. Kan like gjerne legge et fleeceteppe eller noe under, men det er jo ikke vindtett, da.

Jeg synes for øvrig ikke lammeskinn er det verste man kan bruke. Lammene har jo gått ute, diet osv. Ja, de er blitt slaktet og spist, men de har hatt det noenlunde bra mens de har levd.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)