Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Lesbisk/homofil

Her kan dere som er av samme kjønn og som skal ha barn/ har barn sammen utveksle erfaringer og sukk og både gi og få gode råd.
Dette er ikke et forum der man skal diskutere det å være lesbisk eller homofil i seg selv.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
hei jeg jobber i bhg
14:24 22.06.2008
har hatt flere lesbiske og homofile foreldrepar. og hvær gang må jeg forklare de andre assistentene at de også er likefult foreldre akkurat som andre. og skal møtes på lik linje. foreldresammarbeider tingen uansett.

hvorfor er dette så vanskelig å forstå.

det er ikke rart eller sært eller spesielt. men det er barn med foreldre som er glad i barna sine.
Anonym
Sv: hei jeg jobber i bhg
17:49 23.06.2008
Min erfaring er i grunn stikk motsatt. Har aldri møtt barnehageansatte som later til å streve med å forstå dette.
-<<-
Sv: hei jeg jobber i bhg
13:36 24.06.2008
Med våre egne barn har vi bare positive opplevelser. Ingen som har hatt noe problem med dette, i alle fall ikke som de har gitt uttrykk for ovenfor oss eller andre foreldre.
Vet om et par som var fosterforeldre for ei jente på 4 år. Der kontaktet styrer i barnehagen barnevernstjenesten og sa at hun ikke turte å stole på at "slike mennesker" ikke forgrep seg på en så søt og fin jente, og at jentas oppførsel i barnehagen like gjerne kunne være tegn på overgrep som omsorgssvikt fra biologiske foreldre. Barnevernstjenesten valgte da å plassere jenta i et heterofosterhjem istedet.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)