Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvordan bli kvitt skjegg og hår i ansiktet for GODT???
10:45 22.06.2008
Jeg hater å stå opp om morran med "skjeggvekster" på haka. Faktisk, barten må ikke fjernes så ofte der ser det ut til at det faktisk vokser mye saktere.
Men haka er et kapittel for seg selv, mørke hår jeg ser det utrolig godt. Har til nå brukt sånn barbermaskin for kvinner, men det blir jo så mørkt der nå sånn flekker på haka samt at jeg begynner å få noen enkelte lange svarte hår nedover mot halsen.
Nå i dag så satte jeg meg ned med pinsett i dagslys og tok de stråa jeg fikk tak, å det var MANGE. Men det var noen som var barbert så kort fra i morges at jeg ikke fikk tak, men de skal jeg prøve å ta i kveld.
Jeg prøvde for mane år siden elktrolyse(som ikke hjalp det spor på meg) å det var etter det jeg begynte å barbere for det måtte barberes der og ikke nappes.
Det ser bedre ut etter napping, å nå tror jeg og håper jeg får det til igjen for da vises det minimalt.
Noen som har kremer/andre tips for å fjerne hår for godt? Mange som blir skikkelig plaget av det her inne?
Anonym
Sv: Hvordan bli kvitt skjegg og hår i ansiktet for GODT???
16:41 22.06.2008
Den dytter jeg :) for det skulle jeg likt å visst også :)
Stine_
17:05 22.06.2008
Ja, det må da være noen som har finni ut noen supre ting å gjøre.
Hårsekkene blir jo fyllt med blod, å til mer mat de får til mer vokser håra. Hva kan hindre blodgjennomstrømming på haka??????
Anonym
14:22 23.06.2008
Jeg vet om noen som har fått dekket laserbehandling pga pcos. Etter laserbehandling kom hårene aldri tilbake. Hør med fastlegen din om dette. Lykke til.
alimi
15:12 23.06.2008
Har prøvd laser da, synst ikke det ga så masse virkning jeg faktisk. Å det verste er at du må latt håra vokse før du kommer dit også :(
Maja28
18:57 23.06.2008
jeg pleier å slite og slite til jeg får di ut, men den er jo så lang innforbi huden også.. og så er det ikke alle jeg får tak.. så kan det hende jeg klorer meg sånn at jeg får skorper... hater det... jeg har mer bart enn skjegg da, så det barberer jeg vekk, men har i kinnet også og jeg kan jo ikke drive å barbere hele trynet alltid
alexandra_06+en til?
20:38 23.06.2008
Har kun på haka og litt på leppa jeg, men det som er på leppa er som sagt ingenting å snakke om.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem