Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

PCOS

Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Plutselig mensverk på dag 8 i syklus???why?
 21:20 17.06.2008
Er på dag 8 nå som sagt, TR var over på lørdag, men idag fikk jeg plutselig slik mensmurring på grensen til verk.... Noen andre som har erfart dette? Jeg har ikke kjent dette før..
trallatausa
Sv: Plutselig mensverk på dag 8 i syklus???why?
 21:50 17.06.2008
Nå har jeg letet på nettet etter en forklaring, men ingenting dukker opp, kun som tegn på graviditet, men jeg hadde da TR, riktignok var den nesten på "normal" syklustid så jeg ble overasket når den kom, på dag 33, min syklus er på minst 20 dager mer.. KAN det vere?? men den var jo vanlig, slik den pleier, lite, så litt mer så lite igjen..men den var en dag kortere.. Puppene er fortsatt ømme..
Nå begynner jeg sikkert snart å innbille meg alt mulig av symptomer..

trallatausa
Sv: Plutselig mensverk på dag 8 i syklus???why?
 10:11 19.06.2008
Du kan eventuellt ha fått tidlig eggløsning..

Vanskelig å si, det kan være hormoner som løper løpsk,d et kan være EL, det kan være så mangt...
lindynatt
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------