Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

PCOS

Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Da har vi blitt prøvere igjen!!
 10:56 17.06.2008
Lillegutt er snart et år og jeg fikk EL i går!! Vi hadde sex og nå er det bare å vente 2 uker....Jeg er heldig iom at jeg kjenner i lysken sånn ca. når jeg skal få EL. Jeg har tatt jevnlige tester for sikkerhets skyld og i går var den positiv. Spennende å se om det blir klaff....!
Action
Sv: Da har vi blitt prøvere igjen!!
 18:52 17.06.2008
Så spennende!! :)
Har du el regelmessig?
Håper på uteblitt mens og positiv test om 2 uker!! ;)
-BAcer
har spire i magen min igjen!!
 18:56 17.06.2008
Lykke til, så spennende! :) Håper at spiren fester seg snart!

Vi har også blitt prøvere, eller skal prøve nå i sommer. aner ikke om jeg har el, men skal prøve å ta tester. håper det klaffer for oss alle sammen!! :)
Ønskerbarn2009-er prøver:)
 22:03 22.06.2008
så fint :)
prøver vi også. sluttet på pillen i januar, men har ikke fått tilbake mensen ennå. fikk påvist pco i 2001. fikk ei jente i 2006 (ble gravid 3 mnd etter jeg slutta på pilen). krysser fingre og tær for at det klaffer snart!!
amles
 22:16 22.06.2008
Jeg er kvalm allerede, 7 dager etter EL! Tester på fredag og har følelsen av at den blir positiv! (Jeg har noenlunde regelmessig EL, ca. hver 6-8 uke).
Action
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------