Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Hva gjør dere med madrassen i barnesengen på hotellet?
10:33 16.06.2008
(ved lånt seng), syns det er så ekkelt å tenkte på hvilke utøy som er i den madrassen etter andre barn. Gulp, tiss og gud vet hva... Jeg er sikkert litt overnøye, men hva gjorde dere? Lot dere barnet ligge rett på madrassen med vanlig laken eller tok dere på middlaken, plastfrotte eller lignende? Må jo le litt av meg selv da, som henger meg opp i dette. Sikkert ikke noe å bry seg om, men... Er mer nøye med mini enn oss voksne ;-)
Beretta
Sv: Hva gjør dere med madrassen i barnesengen på hotellet?
11:02 19.06.2008
Hvis man bor på et vanlig hotell, så skifter de jo sengetøy. Dette er ikke noe problem i det hele tatt. Så sant sengetøyet virker nyvasket og rent når dere kommer til hotellet, er det bare å la ungen ligge i senga.

Vi har imidlertid flere ganger tatt med tisselaken på tur slik at det blir enklere å ordne opp hvis det skulle bli en lekkasje.
Anonym
13:44 19.06.2008
da er jeg også overnøye:) Har tenkt masse på det samme. Noen lar ikke søsken ligge på samme madrass pga faren for krybbedød. Foreldrene vet hva de madrassene har vert gjennom, det vet vi ikke om de vi får på hotell. Selv føler jeg at jeg ikke er så nøye med ting og tang akkurat når vi er på ferie, men dette er jeg altså helt enig i...
Vet ikke selv hva vi kommer til å gjøre. Greit med flere synspunkter.
Hvor gammel er din baby? Mi frøken er bare 4 mnd, så jeg vurdere faktisk å la hene sove i vognen også på natten.
2 gullskatter
22:35 28.06.2008
Vi har vært 1 mnd i Frankrike nå.
Jenta vår har ligget i 3 forskjellige reisesenger og på¨3 forskjellige madrasser.
Må si jeg ikke har tenkt på dette før nå..... Dere er ikke hysteriske, men tror nok det går helt greit å sove på madrassene som finnes i sengene. Men middlaken kan jo allikevel være en god ide?

Madrassene vi lånte virket rene...selv om det ikke er noe garanti!

Jenta vår sov godt og ble ikke syk i det hele tatt.
appelsin
17:23 6.07.2008
Jeg lurer på det samme. Vi skal til danmark og jeg orker ikke tanken på å drasse meg egen reiseseng i en allerede full bil. Finnes barneseng på hotellet man kan leie men så var det dette dilemmaet med den brukte madrassen da.... Tisselaken er uaktuelt å bruke. Jeg har selv prøvd å ligge på to forskjellige tisselakener for å teste hvordan det var før jeg lot mini gjøre det, men det ble fryktelig klamt! Og mini er lagt varmere enn meg så kan ikke bruke det. Har aldri hørt om middlaken jeg, hvor får man kjøpt det?
Anonym
14:36 13.07.2008
Hei! Vi har en ganske tynn overmadrass (fra IKEA), til barneseng, tipper den er max 50x100 cm eller noe. Den er lett å brett p legge i kofferten, veier ikke mye. Jeg har pleid å ha med den, så legger jeg den under lakenet.... Hjelper jo i alle fall litt.
Blomst75- 24.07.05 +
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)