Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

metallsmak
 23:26 15.06.2008
hadde el forrige uke, og de siste dagene har jeg vært veldig tørr i munnen, idag kom metallsmaken...

Kanskje det har noe med akupunkturen å gjøre...itte vet je....

Vegaspia
Sv: metallsmak
 13:08 16.06.2008
Ja, det er jo håp for at det kan skyldes noe annet :-) Når har du IKM?

Høres ut som vi er omtrent i følge denne måenden - jeg hadde EL forrige tirsdag eller noe. Har ikke de største forhåpningene til resultatet, men akupunkuren ser ut til å virke bra på meg, også - har i hvert fall fått mer kontroll på EL og sykluser allerede. Godt å ha en fagperson jeg kan snakke med en gang i uka og lufte alle spørsmål, også - atskillig bedre enn å sitte ved en PC og prøve å diagnostisere seg selv.

Lykke til!
Tobarnsmamma neste år?
 16:44 16.06.2008
jeg har ikm den 24 ca... vært 5 dager forsinket i 2 pp nå, så jeg håper akupunkturen hjelper meg der.

Den hjalp meg masse iht el ihvertfall, jeg hadde 2 dager med MEGA sterk strek ( onsdag og torsdag forrige uka) :O)

Mente å lese et sted at noen som var gravide hadde metall smak i munnen helt i begynnelsen.

Hmm... men sikkert bare meg som leter etter symtomer hihi...

:O)
Vegaspia
 22:39 16.06.2008
Jeg har også hørt dette med metallsmaken, ja, det kan være et tidlig tegn. Du får se! Blir spennende.

Jeg har begynt å måle temperaturen den siste måneden. Det er ganske lærerikt, egentlig, ser i hvert fall tydelig når EL har vært (noe som har vært mitt problem og årsak til frustrasjon de siste månedene.)

Tobarnsmamma neste år?
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------