Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Flyet går om kvelden
 23:10 15.06.2008
Hvordan skal jeg få laget en flaske med MME så baby får på flyet? Får jo ikke ha med så mye flytende gjennom tollen nå....

Anonym
Sv: Flyet går om kvelden
 10:33 16.06.2008
jeg har ikke hatt noe problem å hatt med masse flytende til lillegutt her.... men kan du ikke ta med pulver da? Så får du varmt vann på flyplassen eller på flyet? Kan jo alltids ta med deg en liten termos som du fyller på innsiden av sikkerhetskontrollen med varmt vann fra en resturan eller noe....
Bippe77
 22:23 17.06.2008
tenkte på det med pulver, og hadde et lite "mareritt" her i dag morges, og tenkte at jeg ble "taua inn" å kroppsvisitert m.m pga det hvite pulveret....for ikke å nevne det når man skal hjem fra utlandet *hjelllllp*
Anonym
 09:12 18.06.2008
hihi, ja har tenkt lignende tanker selv... men de er nok smartere enn vi tror! hihi
Og ha det i orginalforpakningen... så går det helt sikkert greit!
Kan jo bare be dem smake på det i så fall!
Sikkert ikke noe problem!
Bippe77
 22:03 18.06.2008
får jo en hel koffert bare med babyting og tang....å nå som det er så strengt med disse kiloene også da....
Tenkte ha med flaske med pulver og ha resten av pakka i kofferten. Jo mindre jeg har i håndbagasjen, jo bedre er det....har nok å bære på siden minstemann ikke går selv.....enda da....
Men sikkert smart å ha det i originalpakningen ja....
Har du hatt med deg baby til syden før eller?
Anonym
 17:44 19.06.2008
Vi var i thailand når lillegutt var 6 mnd.. men jeg ammet da.. og det var jo ganske mye enklere.. men hadde med sånne ferdige nan pakker på flyet.. og ingen som lurte på det!
Bippe77
 23:57 19.06.2008
ammer enda jeg og....hadde tenkt å kutte ned...men siden vi bestemte oss for en tur til sydligere breddegrader er det greit å fortsette....så enkelt og lett tilgjengelig hele tiden....bruker å få en flaske før leggetid...tenkte på ferdig pakk med nan....men tror ikke de godtar det i tollen....men jeg kan jo prøve....viss jeg tørr......
Anonym
 09:31 20.06.2008
De godtok den jeg hadde med i alle landene vi har vært!
Selv Thailand var ikke noe problem... ikke Dublin heller....
Men du må legge alt som er flytende i en egen pose slik at de ser det og du muligens må forklare hva det er.. jeg trengte ikke forklare noe sted!
Går så bra så!
Bippe77
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------