Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Røykedebatten

Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
Når jeh går og legger meg i morgen..
09:03 15.06.2008
..har jeg tatt min siste røyk.
Etter å ha røykt 20 om dagen i 15 år, har jeg gitt meg selv 10 dager å trappe ned på. I morgen er den siste dagen. Kommer til å bli knallhardt, men dette skal je greie!
Noen som blir med?
Kan være enklere om vi er flere som støtter hverandre litt i starten!
Spent Hattiec...
Sv: Når jeh går og legger meg i morgen..
21:52 19.06.2008
Jeg måtte gjøre det alene ser jeg. :0) Men helt greit! Klarer meg kjempebra!!! *Stolt*
Spent Hattiec...
19:04 20.06.2008
Jeg slutta når jeg starta med prøverør. Var kun fest- og sosialrøyker, så det har gått veldig greit. Nå kan jeg stå ved siden av folk på fest som røyker uten problemer. Det er fordi jeg ikke 'leker med tanken' en gang.

Jeg ønsker deg i alle fall masse lykke til! Er helt sikker på at du klarer deg hele veien!:-)
Pjuskemor
21:48 21.06.2008
Takk for den!! :0)
På mandag har jeg vært røykfri i en hel uke! HURRA!!

Merker suget av og til, men det er så lite at det plager meg egentlig ikke noe særlig.
Det værste var egentlig å bestemme seg for å slutte. Resten har gått som en lek.
Spent Hattiec...
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)