Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Sykdomsdebatten

Her kan dere utveksle erfaringer om barns sykdom fra de er nyfødte til de er i tenårene. Noen ganger er det kjekt å høre om andres erfaringer og gode råd, eller kanskje du har noen erfaringer å dele med andre selv?
Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Etter-rier??????........ Eller noe som ikke er så bra?
22:49 14.06.2008
Jeg fødte for tre mnd siden og jeg kjente etter-riene ganske godt etter fødsel, har noenganger etter fødsel kjent at livmora har strammet seg når jeg har ammet. Men i det siste har jeg kjent det ofte, som stikk, kjennes ut som strikkepinne store stikk bak skambeinet....
Noen som har kjent det samme? Kan det være noe annet, eller kan man kjenne etter-rier så lenge etter fødsel?
Jeg kjenner de oftere når jeg ammer.
Knøttelit1ogAdrian
Sv: Etter-rier??????........ Eller noe som ikke er så bra?
00:21 3.08.2008
hadde det samme etter første fødsel...kjentes ut som en strikkepinne ja....grusomt vondt....måtte holde pusten til det forsvant...vet ikke hva det var....etterrier tenkte jeg da...uansett jeg lever ennå....12 år senere...så jeg egner med det var harmløst...fikk det ikke etter andre fødsle.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)