Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Tilsvarende norsk Nestle NAN 2 i Frankrike
 06:32 14.06.2008
Skal på 1 mnd.ferie/familiebesøk i Frankrike i sommer og har i den forbindelse satt himmel og jord i bevegelse for å finne ut hva som tilsvarer NAN 2 i Frankrike.Som dere skjønner har jeg flaskebaby,og grunnen til at jeg har gjort det er at vi skal ned 3 ganger til før året er omme.
Alt er gjort via de "rette" kanalene selvfølgelig.Altså helsesøster i kommunen der jeg bor.Hun kontaktet Nestle Norge,og det er de som har gjort detektivarbeidet antar jeg.
Tilbakemeldingen er at i Frankrike kan jeg bruke Nestle Guigoz 2.Det er en lyserosa metallboks med plastlokk,og tegning av en harepus utenpå.
Her er en link så dere kan se den:
http://allobebe.fr/index.php?monde=12&refprod=NES4208253
Min svigermor er i gang med å finne ut hvor den er å få kjøpt.Regner med at den kan kjøpes på apotek,som det er masse av der,eller et supermarked.
Kan jo evt.gi tilbakemelding på hvor det er å få kjøpt da svigermor har funnet det ut.
meks
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------