Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Mine, dine og våre barn

Denne debatten er for alle som ikke er medlemmer av en kjernefamilie, og det er vel de aller fleste. Her kan du komme med hjertesukk og dele erfaringer med andre så mye du orker!
Her er anonymknappen tatt bort.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Ferie med sirkuspappa og stesønn. Trenger sårt forslag!!!
22:12 12.06.2008
Hei, i år blir det bare 1 uke ferie på oss samtidig (0 i fjor). Og det er med stesønn på 7 år. Bf er totalt sirkuspappa (i fjor dro han med sønnen på 11(!!) fornøyelsesparker på under tre uker. Jeg var takk og lov ikke med. Ønsker ikke noe slikt for denne ene lille uken (ikke har jeg råd til det heller).Men har dere noen andre forslag. Bf gidder absolutt "ikke å dra et sted og ligge på stranda en uke" (ikke min plan heller -da jeg er i 29 sv.uke den uka), samtidig som han ikke virket spes. fornøyd etter hurra-fest-ferien i fjor. Han sa han var sliten og lei. Vi tenker å være i Danmark eller Norge. Vi har en campingvogn -men den duger visst ikke som feriested.... Ikke nok sirkus og tivoli.... urk.... Sønnen MÅ visst underholdes 24-7, ellers er det ikke godt nok... Hva skal jeg gjøre/foreslå som begge kan leve med...?? Jeg foreslo bla å leie hytte på Sjælland -men der var det jo "baare 4 fornøyelsesparker og sikkert ikke noe annet". Kan også låne en hytte på fjellet med bade/fiskevann rett utenfor, nydelig turterreng, nærme bjørneparken/ekt fjellpark, men det er heller ikke underholdende nok... Er helt fortvila, og har ikke lyst til å ha en ferieuke jeg hater (og bruker opp alle feriepengene mine på) bare for å tilfredsstille han...
Turbo81
Sv: Ferie med sirkuspappa og stesønn. Trenger sårt forslag!!!
18:36 15.06.2008
Her virker det som dere har veldig forskjellige behov for å bli tilfredsstilt i ferien.
Enten må dere feriere hver for dere, eller så må dere komme frem til kompromisser som en grei løsning for alle parter. Snakk sammen om forventinger, og hva som skal til for at Familien AS skal fungere sammen på ferie, og sannsynligvis møte hverdagen med ny giv.
Ikke alle par ferierer sammen. Noen fungerer faktisk bare sammen i hverdagen.

Ayla73
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)