Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Kan jeg ha vært utrolig heldig,eller..............
 11:24 12.06.2008
Hei jenter.
Er ikke så ofte her inne lenger,for har liksom mistet litt glød..
Pga denne måneden så fant jeg ikke EL på det tidspunktet som den har kommet de 3 siste månedene.Så hadde jeg ikke flere EL-tester igjen og da gadd jeg ikke å kjøpe på apotek,for de er så dyre..Og hadde jeg bestilt på nett,så hadde jeg vel gått glipp av hele EL uansett..
MEN,er disse billig-strimmlene til å stole på?Graviditets-testene?
Kjente en stor øm kul i det ene brystet da jeg våknet og tenkte at nå er i hvertfall TR på vei,så da kan jeg snart begynne å teste etter EL igjen.
Men fikk et innfall der og da,og tok en slik billig graviditets-test.
Og det kom opp 2 streker!!???? Den ene var VELDIG svak,så lurte på om jeg hadde sett syner.Viste mannen min og han så streken han også.Har liksom ikke noen tro på dette etter alle disse årene...For denne PP har vi hatt sex toppen 2 ganger og jeg fant ikke EL...(EM i fotball og muntlig eksamen blir jeg ikke "smøregod" av...;))
Dere får unskylde mitt lange innlegg,men er litt skjelven.......
Må ta en ny test i morgen.Har en CB liggende og venter,men vil spare den.Eller????
Slik er det med meg om dagen;) Kan jeg ha hatt så flaks????
Føler meg liksom ikke gravid da......
Takker for svar:)
Indianerjenta_74@
Sv: Kan jeg ha vært utrolig heldig,eller..............
 13:05 12.06.2008
Klart du kan ha hatt flaks... :) Det skal jo bare minst én gang til for å lage baby om man virkelig treffer på rette tidspunktet.
Det sies at en strek er en strek. Vent til i morgen og test på ny! Kjempespennende! Masse lykke til!
Sier til deg også et forsikrig gratulerer med spire og masse lykke til :)
Dotten
 13:33 12.06.2008
OJ!! SÅ spennende! Gleder meg til å høre hvordan det går med CB testen i morgen tidlig....
Men det ser jo unektelig positivt ut;-)

Når har du IKM???
Trampe73
 14:47 12.06.2008
Takker for svar:)
Ettersom jeg ikke er sikker på når jeg hadde EL,så vet jeg ikke nøyaktig når jeg har IKM..Men tror det er en av dagene nå.
Testen var så svak,så jeg prøver å ikke slippe jubelen løs...
Vet ikke om jeg skal "bruke opp" CB-testen i morgen eller ta en slik billig-test.
Men det må jo være litt håp når øyet mitt ser 2 streker??!!
For alle de andre gangene jeg har testet,så har testen vært blank negativ med kun 1 strek.
Men jeg er veeeeeeldig skeptisk da...;) Spennende,ja!!!!!!!
Indianerjenta_74@
 19:41 12.06.2008
Jeg skal i allefall krysse fingrene for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trampe73
 22:34 12.06.2008
Vil ønske deg lykke til i morgen. Skal krysse fingre og tær for deg. :-)
brummeline
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------