Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

ojojojoj,
 10:16 12.06.2008
testet veldig svaktposetiv med billig tester søndag kveld.så negativ mandag morgen og tirsdag morgen.tenkte jeg kunne bruke opp den siste testen,hadde tenkt å bestille nye .den var negativ onsdag,men da jeg kom hjem igjenn senere på dagen var den svakt posetiv.i morges testet jeg med cb.og tenk den ble posetiv.jeg skal kjøpe en digital så blir jeg helt sikker......men har kjent det på kroppen i noen dager at det var noe.jippi jeg er så glad....det ble litt rotete dette her,men hodet er ikke helt med:):):)
tittei72
Sv: ojojojoj,
 11:37 12.06.2008
Gratulerer så mye!!!!!!:)
Jeg la nettopp inn et innlegg ang disse billig-testene.
For fikk opp 2 streker idag!!!Men den ene var veldig svak da.....Klarte ikke å holde det hemmlig for mannen min,og han så 2 streker han også;) Eneste jeg kjenner,er en stor litt øm kul i det ene brystet.
Jeg får ta en ny test i morgen:)

Lykke til:)
Indianerjenta_74@
 13:03 12.06.2008
Oj så spennende. Du er nok gravid. Lykke til med en siste test!!

Sier forsiktig gratulerer så mye med spire og lykke til :)
Dotten
 09:27 13.06.2008
testen er tatt og på den sto det Gravid.tusen takk for gratulasjoner!.kjempe spennende dette her,hvordan gikk det indianerjenten har du tatt flere tester? dotten jeg sender deg maaaaaaaaaaaaaaaaasse babystøv,håper det klaffer for deg snart:)
tittei72
 09:36 13.06.2008
Gratulerer så masse og velkommen etter. Er en egen følelse når en står der med en CB digital som lyser " Gravid" ja. Ikke noen tvil liksom. Lykke til med svangerskapet. Har selv termin ca 10 febr. :-)
Nina 38
 10:30 13.06.2008
tusen takk,ja de testene er helt geniale.kjempe gøy.jeg har termin24 februar.lykke til med svangerskapet til deg også:)
tittei72
 13:11 13.06.2008
Tittei72: Tror jeg har termin ca 24 februar jeg også!!!!!:)
Moro om vi kunne følges.Hvor bor du i landet?
Fra Østfold jeg.
Indianerjenta_74@
 10:28 13.06.2008
Så flott da! Nå kan jeg virkelig si gratulerer så mye med spire og lykke til!
Takker for babystøv og skal virkelig prøve å komme etter så snart som mulig :)
Dotten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------