Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

PCOS

Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Nå skjønner jeg lite...
 08:34 12.06.2008
Forrige torsdag fikk jeg diagnosen PCOS. Legen ville jeg skulle begynne med Metformin. Dette begynte jeg med på tirsdag 10.06.08. I går, på dag 25 i syklus, og bare en dag etter Metforminoppstart, begynte jeg "plutselig" å spotte. Da skjønte jeg lite... Jeg har i de siste 4 årene ligget på gj.sn 34 dagers sykluser.

Kan Metformin ha effekt så fort at mens'en stabiliseres så fort?

Takknemlig for alle svar...
Frolic
Sv: Nå skjønner jeg lite...
 13:50 13.06.2008
*dytte, dytte* Ingen som vet noe?
Frolic
 15:14 13.06.2008
Kan metformin hjelpe til med mens syklusen?? hmm
kokkosbolla
 21:12 13.06.2008
Hovedgrunnen til at mange begynner på metformin er vel for å få orden i uteblivende eller uregelmessig mens :)
toneprøver
 09:10 17.06.2008
Tviler på at Metforminen har hatt virkning på syklusen så raskt, men vet at det -en sjelden gang- går an å få lett blødning/spotting i forbindelse med eggløsning. Ut fra syklusen kan det kanskje være det?!?!

Andre spotter også litt når egget fester seg... kanskjekanskje??

Lykke til

Men toneprøver; ja, mange får Metformin forå stabilisere kroppen og syklusene..
Mrs. icsi og småen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------