Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

PCOS

Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Ikke pcos alikevel? værsåsnill å hjelp meg noen?
 22:03 11.06.2008
Da mensen ikke kom som den skulle 13.april og jeg heller ikke hadde hatt noen eggløsning den syklusen tok jeg turen til gynekologen hvor det ble tatt invendig ultralyd, og hun sa at jeg hadde "typiske pcos eggstokker" med masse små syster. Jeg ble bedt om å dra innom legekontoret å ta noen blodprøver for å sjekke hormoner osv. Prøvene var helt normale. Er det sånn at jeg ikke har pcos alikevel da? fikk liksom ikke noe ordentlig svar utenom at prøvene var fine.. Eller kan man ha pcos uten at det vises på hormonprøvene? Hvorfor har jeg alle de systene på eggstokkene om jeg ikke har pcos? Skjønner ikke dette her jeg..
Blir kjempe glad for svar.:)
123123
Sv: Ikke pcos alikevel? værsåsnill å hjelp meg noen?
 01:19 12.06.2008
jeg er forresten på dag 90 i denne syklusen i dag, og har målt tempen sånn innimellom om morgnen, den har ligget på 36,3 hele tiden, men da jeg målte i går og idag hadde den steget til 37,0. De 2 andre syklusene mine etter jeg slutta på nuva ring var på 29 dager begge gangene, hvor tempen steg fra ca 36,3 til 37,0 på dag 18. Er det mulig at jeg kan ha hatt eggløsning så seint? på dag 80 et eller annet? Mener å ha lest at sykluser over 40 dager tyder på ingen eggløsning eller no sånt?
123123
 11:25 12.06.2008
Jeg har PCOS og har helt normale hormonprøver. Syklusen min er på ca. 60 dager og jeg har syster på eggestokkene. Jeg har eggeløsning hver syklus selv om den er lang og har blitt gravid uten hjelp og fullført svangerskapet.
Anonym
 12:44 12.06.2008
Takk for fint svar:) Da har jeg nok pcos ja. Håper jeg er like heldig som deg:)
123123
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------