Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

hull i ørene til jente snart 5 år
 21:32 10.06.2008
hei, noen som har erfaring med hull i ørene? hvordan gikk det når de ble tatt? gjorde det så vondt at det ble kun hull i ett øre? hvordan skal det behandles? skal det vaskes hver dag, og evt hvor lenge?
Mille med 2 prinsesser
Sv: hull i ørene til jente snart 5 år
 21:01 14.06.2008
Hei du!
Vi har alle forskjellige meninger og opplevelser med dette og hull i ørene.
Jeg har 3 jenter hvor de 2 første tok hull da de var 2,5 år og nr 3 tok da hun var 10 mnd.
Ingen av mine har noen gang hatt noen problemer og vi har renset morgen og kveld de første ukene.

Nå har det kommet noe så du slipper å rense..kun snurre på øredobbene de første ukene.

Litt sutring var det når de tok hullene,men gikk over fort.Hu sista på 10 mnd felt ikke en tåre,kun et lite hyl og ferdig med det.

ANNBEFALER Å TA PÅ BEGGE SAMTIDLIG,ellers er det fare for at hun ikke vil ta på det andre etterpå.

Lykke til
Bettan:-)
 19:49 16.07.2008
Jeg fikk hull i ørene rett før jeg fylte tre år...husker det som om det var i går...OG det gjorde ikke vondt. Husker jeg var stolt som bare det :))))

Datteren min fikk hull i ørene da hun var 4 mndr. Hun skrek mindre enn da hun tok vaksinene. Hun har aldri hatt tegn til betennelse...sikkert fordi hun ikke aner at det er noe fremmed der. Hun plukker aldri på de med skitne fingre(hun er 1 1/2 år nå...)
MorTiltreHerligesmå♥
 21:28 16.07.2008
datteren min som blir 7 snart fikk nå i ferien,hun har noen i plastikk som ikke skal vaskes eller snurres på....hun tok i ett øre av gangen og det gikk/går fint
mamma 990103
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------