Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

PCOS

Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
hvor tidlig merket dere "plagene" etter p pillestopp?
 21:10 10.06.2008
jeg har brukt diane i et års tid nå, og sluttet for 2 mnd siden. har allerede noen kviser på haka, selv om jeg går på ketolysekuren og har gått ned 4 kg siste 3 ukene, er helt kvisefri når jeg bruker diane. i går hadde jeg smerter i magen/underlivet slik som jeg hadde tidligere når cystene "sprakk", etterfulgt av blødning,. men det er vel altfor tidlig etter bare to mnd? gruer meg til nye pms utrudd, kviser og magevondt, men er jo eneste måten å få smått på...urg

noen som har erfaring å dele?

beiben til en rockestjerne
Sv: hvor tidlig merket dere
 21:50 10.06.2008
Hei:-)
Jeg begynte å merke symptomer på pcos ca 6 mnd etter jeg sluttet med ppiller, jeg visste ikke at jeg hadde pcos da. Nå er dette 1 år siden. Men har hørt det er individuelt når man merker symptomer etter ppillestopp. Vet du hvor jeg kan få tak i ketolysekuren?Lykke til.
alimi
 20:25 12.06.2008
takk:)

jeg kjøpte den på www.ketolyse.no. veldig enkel og grei diett hvis man klarer å venne seg av brødet.
beiben til en rockestjerne
 22:05 14.06.2008
Hei!
"Plagene" min begynte ganske raskt etter jeg sluttet på Diane. Hadde gått på dem i 3 år før jeg sluttet, og etter bare et par mnd begynte pcos-en å komme tilbake for fullt :(
Men denne gangen gikk jeg rett over på Metformin fra Diane, og da holdt det seg ganske stabilt, eller: utviklet seg saktere..
har spire i magen min igjen!!
 09:07 17.06.2008
Kroppen min holdt seg relativt stabil de første to-tre månedene etter p-pilleslutt for 3 1/2 år siden. Hadde da gått på pillen i nesten 10 år.
Etter to-tre måneder kom sympptomene for fullt; fikk feks ikke mensen på 7 mnd...
Mrs. icsi og småen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------