Jeg har hatt positiv el test siden lørdag, svak i 3 dager men idag var det full utblåsning ( på testen altså :O) !!)
Noen andre som har opplevd dette ?
Må bare legge til at jeg går hos akupunktur og tror rett og slett at det er derfor... for jeg tror ikke jeg har hatt positiv el test i så mange dager...
Vegaspia
Sv: Positiv el test...
07:53 13.06.2008
Hmm rart dette... jeg testet svakt fra lørdag til mandag , tirsdag var testen mere sterk, onsdag og torsdag har streken sterkere enn test streken... er det mulig å teste positiv så lenge ???
Går jo til akupunktur så kanskje han har fått fart i egga mine hehe..
Vegaspia
09:07 13.06.2008
hører ikke til her men svarer likevell.
det er ingenting som heter sterk elelr svak positiv EL test. For at EL testen i det hele tatt skal være positiv så må test streken være like sterk som kontrollstreken, elelr sterkere. Det vil som oftast alltid komme opp to streker fordi kroppen som oftest har ett visst nivå av hormonet LH.
Det vil dermed si at du hade positiv test først når den ble like sterk, ikke før
Tryne_18pp,2SA, 2.IVF?
09:40 13.06.2008
Så bra at testene er positive da. Er bare å kjøre på da ja. Mine el tester ble aldri positive de, men gravert ble jeg. Masse lykke til.Sender masse babystøv til deg *********************************************. Får virkelig håpe spira sitter hos deg snart.
Nina 38
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem