Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Testosteron vs. østrogen

Kvinner spør menn og omvendt. Det kan jo være noen spørsmål man har lyst til å stille til samme art som makkeren uten å bli hudflettet....
Lykke til!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Sminke
22:31 9.06.2008
Når jeg skal ut på fest tenker jeg ofte på at jeg føler at jeg pynter meg for de andre jentene og ikke guttene. Skjønner? Vi jenter sammenligner oss med andre jenter hele tiden...

Gutter sier jo at de vil ha naturlige jenter, men likevel er det de som er mye sminket og veldig "stæilet" som blir lagt merke til.

Hva liker du egentlig? Ei pen jente uten masse sminke og eller en pen jente med masse sminke?

Kan en jente uten masse sminke rundt øynene være sexy?

Håper mange menn kan svare på dette...

Hilsen en pen jente uten sotete øyne
Anonym
Sv: Sminke
23:03 22.06.2008
Nå kan ikke jeg svare på om menn generelt liker jenter best uten sminke - men jeg kan si meg enig på en ting: Jeg pynter meg mer for jenter enn for gutter. Det er jo nesten pinlig å si det, men det er sant.. Gutter tenker vel mer på andre ting - kroppsfasong og lignende. Jeg vet at mange gutter syntes hele opplegget med sminke og moteklær og høye hæler er tåpelig ;)
LiseLene
15:25 28.07.2008
Ei normalt pen jente uten mye sminke kan ihvertfall være sexy!!!!

Har aldri brukt mye sminke, men har da hatt et heftig drag på gutta om jeg tør innrømme det selv. Kommer mye mer an på å spille på pupper og rompe uten at det blir for vulgært, være selvsikker (eller spille selvsikker), flørte masse og danse tett....... om det blir noen varige forhold ut av det er nå en annen sak, men oppmerksomhet får du!!!
Anonym
07:07 3.09.2008
Jeg foretrekker en usminket dame.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)