Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Bleier i Alicante?
 20:33 8.06.2008
Vi reiser til Alicante neste lørdag med to bleiebarn og nå planlegger jeg pakkingen.

Er det noen som vet hvor mye en vanlig bleiepakke feks pampers koster der?

Vi var nemlig på Tenerife i vinter og der betalte jeg svimlende 130 kr for en pakke pampers. Dette blir litt dyrt når vi skal være i 10 dager og trenger til to barn. Så jeg lurer på om dette er spanske priser eller bare kanariøypriser. Håper noen vet.
gullborg
Sv: Bleier i Alicante?
 19:41 10.06.2008
Dersom dere handler på Carrefour, Mercadona eller lign. er de muligens billigere enn midt i tjukkeste turist Tenerife. Må være helt ærlig å si at jeg ikke har sett så mye på prisen, vi tok med bleier for de første dagene og kjøpte resten der nede (var der bl.a i 5 uker). De selger ofte litt større pakninger og jeg mener de totalt sett ikker er så fryktelig dyre.

Dodot og Huggies ligner Pampers og Libero i fasong og kvalitet.
&#9829noramams&#9829
 21:15 10.06.2008
Skal dere til Alicante så har dere Carrefour i nærheten (også hvis det er til Benidorm og/eller Alfaz de Pi/Albir.) Der får du Carrefours eget merke til 10euros - og da er det hvis jeg ikke husker feil 60 bleier i pakken.

På Kanariøyene er det dyrere da de på de prisene også legger til frakt fra fastlandet.

Men det at bleier i Spania er så mye dyrere enn i Norge er bare tull - i Norge betaler man jo søren meg nesten 40 kroner for en pakke med 22 bleier. I Spania får du gode bleier til alt mellom 9-15 euros og da pleier det å være alt fra 50 - 90 bleier i de pakkene.

Pampers i Spania er vel Dodot tror jeg. Ellers så har du også Huggies, men jeg har nå brukt Carrefours eget merke i 3 år og er kjempefornøyd.
Sim69
 20:23 11.06.2008
Ok, takk for svar. Da tror jeg at vi tar med bleier til den første dagen også kjøper vi der nede. Jammen meg mye man skal ha med seg på ferie, så greit med alt man kan slippe å dra med seg.
gullborg
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------