Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Barneoppdragelse, BarnetMitt

Her kan du komme med sukk og løsninger og undringer på hva som er lurt å gjøre både med egne barn og andres barn når det kniper, det hender jo det! Eller om du har noen oppskrifter som har fungert særs bra, så del dem gjerne med oss andre som sliter litt:-)
Vennlig hilsen jordmor Siri
hjelp meg!!!!!!!!!!!!
12:35 8.06.2008
jeg blir såååå oppgitt!!! jg har tatt ett valg...når det gjelder min sønn..jg ønsker ikke å gi ha søtsaker nå når han er så liten (1år) som jg sier den tid kommer at han vil ha og da kan jg ikke lenger styre d slik jg gjør nå..men problemet her er jo at de andre mødrene rundt meg hakker veldig på meg for at jg ikke sitter å propper ungen min full av is og sjokolade. det er mat de trenger!!!!men innerst inne blir jg så lei mg for det virker som jg gjør feil..vel en annen ting som også er leit er at jg blir mye hakket på fordi jg ikke flyr rundt m disse mødrene på strender ,kjøpesenter o.s.v..fordi jg legger sønnen min til samme tid vær dag i sin seng...jg får alltid slengt til mg at jaja du skal se hvordan det blir når du får flere barn..o.l ( utrolig for erfaring de har du ) da blir jg så sint jg gjør vist feil eller?jg trenger litt råd her jg...
smuttsi
Sv: hjelp meg!!!!!!!!!!!!
19:58 16.06.2008
Jeg skal gi deg et råd: Rett ryggen, se dem rett inn i øynene og si:
"Jeg gjør det slik, for det er riktig for oss." Så går du, eller begynner å snakke om noe helt annet.

Stol på deg sjøl.
Filifjonka
09:02 18.06.2008
Jeg bare måtte svare deg, for jeg har gjort akkurat det samme selv. De to eldste barna mine fikk ikke godteri før de var over 2 år, mens med minstejenta på snart to, har vi ikke klart å holde helt igjen, men hun fikk ikke før hun var 1 1/2, tror jeg. Men de har ikke fått annet enn vann og av og til melk å drikke, så tidlig, og skal si de er flinke vanndrikkere idag:-). Så jeg føler at jeg har gjort det riktige. De forstår jo ikke no av sånne ting når de er så små og det beste er å holde igjen så lenge man kan:-)!
Stå på!!!!!
Mia-Lill kom 28.juli
10:02 18.06.2008
Stå for dine egne valg.De andre er sikkert misunnlige for at de ikke har ryggmarg nok til og sette grenser.Når de når skolealder,kan du jo se hvor feite noen av disse ungene har blitt.Det er de som får sjokopålegg i matpakka hver dag.Jeg synes du gjør en god jobb jeg.
3troll
20:32 22.06.2008
takk jenter!!!jg har tenkt å holde på mitt men man mister selvtilitten av og til når man får slengt dritt kommentarer om hvordan man håndterer barna sine.....lurer på om enkelte mødre vet hvor giftige de orda de slenger ut egentlig er?
smuttsi
00:16 24.08.2008
Jeg syntes du gjor ting rigtig. Saa smaa barn har ikke behov for godt, det er foreldrene som vil at de skal ha det. Nei, gjor som du gjor og fortell dem at det er ditt valg. De faar styre med sine egene barn.

lillebror er " forsinket"
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)