Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

PCOS

Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
pcos-lavt stoffskifte- hvilke medisner for hjelp til vektreduksjon?
 18:17 7.06.2008
har en bekjent som trenger hjelp hun mener hun ikke får så lurer på om det er noen andre her som har samme diagnose? Hvilken hjelp er det å få?

Hjelper metformin her?
tideli bom
Sv: pcos-lavt stoffskifte- hvilke medisner for hjelp til vektreduksjon?
 19:26 7.06.2008
Det finnes egne medisiner mot lav stoffskifte, husker ikke hva de heter men hvis ikke fastlegen eller gyn vet eller vi skrive ut disse, må hun gå til spesialist.

metformin hjelper IKKE mot lavt stoffskifte og dette må behandels...
lindynatt
 14:22 17.06.2008
Hei!
Jeg har både lavt stoffskifte og pcos. Går på Metformin for pcos og levaxin og liothyronin for stoffskiftet. Når det gjelder vektreduksjonen så kan jeg virkelig anbefale Fedon! (+ trening 2-3 g pr. uke) Gikk ned nesten 10 kg på 3 mnd for to år siden. I tillegg gikk jeg til fotsoneterapeut, det er ren magi! Hun trykket meg under foten og jeg kjente at det "dirret" og "jobbet no vilt" i eggstokkene. Endte etter 3 mnd opp med å få både i pose og sekk; ble slankere, men jeg fikk også en voksende mage (!) og nå sitter jeg her med en liten gutt på 13 mnd. Har nettopp begynt på Fedon igjen, kanskje vi kan få en liten bror eller søster til vår lille solstråle :-)

Lykke til!
kasa med baby i magen!!!
 00:34 18.06.2008
Fant ut at jeg ikke hadde forandret på nicken min siden sist jeg var inne, er jo ikke gravid nå, så nicken "kasa med baby i magen!!!" får ligge litt til jeg forhåpentligvis får bruk for dn igjen.... ;-)
kasa :-)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------