Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Hva gjør man på flyreise (på flyplassen) om/når babyen skal sove?
 20:03 5.06.2008
Når man ikke får ha med vogn ... ved mellomlandinger, på flyplassen ved avreise o.l.??
kitty08
Sv: Hva gjør man på flyreise (på flyplassen) om/når babyen skal sove?
 20:12 5.06.2008
Har pleid å sette meg ned en litt rolig plass, lene meg litt tilbake også ha han på magen min. Hvis han har vært trøtt har han sovnet da. Pleier å ha med et lite teppe i håndbagasjen, hvis han har sovnet har jeg lagt han ned på teppet i en sånn stolrekke som står overalt:) Er de veldig trøtte sovner de og så får en bare prøve å få lagt de ned. Hvis ikke blir det heller soving på flyet:)
Anonym
 14:09 6.06.2008
Heisann,
Det kommer til å gå så fint. Min alle beste tips er å ha en babybjørn (bæresele) Vi reiste med Storm når han var 3mnd og nå 1år (vet ikke hvor gammel din lille er!?) og er de trøtt så sover de i den, det er bare å lene deg litt tilbake i stolen. Jeg reiser også med en pute og i putavare har jeg en teppe som kan legges ut om det trengs.
Lykke til
§oxx + Storm
 23:12 14.06.2008
bæresele er et must. vi har brukt babybjørn tidligere og nå bruker vi patapums.

Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------