Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Pseudotvillinger

Dette er et forum for de som har "to tette". Det vil si for de som har fått barn med 24 måneder eller mindre imellom. Her kan dere utveksle tanker og idéer med andre i samme situasjon. Slit den med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Vi vil ha to tette, Hvor fort etter fødsel ble dere gravid igjen, og hvor lenge ammet dere?
15:09 4.06.2008
Jeg har termin i slutten av juli, og vi vil gjerne ha to tette. hvor lege ammet dere med første mann når dere planlagg to tette?
Hvor gamle var førstemann da dere ble gravid med andre mann?
MrsK
Sv: Vi vil ha to tette, Hvor fort etter fødsel ble dere gravid igjen, og hvor lenge ammet dere?
20:09 4.06.2008
Det blir 15 mnd mellom mine to, skal ha ks neste mnd.
Så ho var ca. 6 mnd når jeg ble gravid
Jeg ammet første til ho var ca. 11 mnd da ville ho ikke mer selv.
Tia med jente + en i magen
Sv: Vi vil ha to tette, Hvor fort etter fødsel ble dere gravid igjen, og hvor lenge ammet dere?
21:58 5.06.2008
Jeg har termin i slutten av juni. Da blir min første 14 mndr, så han var ca 5 mndr. Jeg sluttet å amme da han var 10 mndr. Det begynte å bli veldig ømt for min del..Om det var fordi jeg var gravid vet jeg ikke. Ut i permisjon i morgen :)
vibsy
10:19 9.06.2008
eldste var 5 mnd da jeg ble gravid igjen. ikke planlagt. ammet hun eldste til hun var litt over 4 mnd. for lite melk og hun stresset og til slutt ville ikke hun ha mer av meg.
Anonym
11:05 23.06.2008
Jeg har termin i november med nummer to. Blir da ca 19 mnd mellom de. Ble gravid med nummer to da vesla var ca ti mnd.
Veslejenta er nå snart femten mnd og jeg ammer henne fortsatt om morgenen, men slutter vel snart..
Rødtopp75
12:12 20.08.2008
her blir det ca 11 mnd mellom de to minste.
Ble gravid uten å ha fått mensen tilbake etter fødselen. Fort gjort :)
Lillegutt er 5 mnd og jeg har termin i februar.
Dette blir mitt 5 barn :)
Hilde c
21:06 20.08.2008
Vi får i underkant av 20mnd mellom ungene. Fikk tilbake mensen etter 10mnd, ble da prøvere og spira satt med en gang.

Fullammet i 5mnd og nattammet til ca 7,5-8mnd. Ammer fortsatt gutten på ett år.
Solunger aug-07 og april-09
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)