Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Tips om alt

Her kan du legge inn tips om kule ting enten som andre kan kjøpe eller ta en titt på, så legg det ut her. Dette skal ikke være en salgsside for egen produserte ting til salgs, de skal få en egen debatt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Trenger raad om leker, fra flest mulig!
02:57 4.06.2008
Hei alle der ute!

Jeg studerer markedsforing paa en skole i Australia, som en av vaare oppgaver denne terminen skal vi "finne opp" og markedsfore en ny leke for et barn i alderen 3-9 aar.

Jeg er student, har ingen barn, alle mine sosken og venners sosken er i 20 aarene, saa derfor kunne jeg trenge deres hjelp.

Jeg har nemelig ingen aning om hva barn liker aa leke med, hva foreldre ser etter naar de kjoper leker osv..

Det eneste jeg vet er at det er en voksende trend at barn skal leke ute, ikke forran pc eller tv, og lurer derfor paa om dere vet noen produkter som allerede finnes paa markedet i Norge som kan vare aktuelt, som dere liker, vil anbefale.
Eller om dere har en ide til hva som mangler der ute paa det norske marked!

Paa forhaand tusen takk for hjelpen til dere alle! :D
gridd
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)