Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hva kan vi gjøre?
12:27 3.06.2008
Har vært i samme forhold i 6 år nå og min mann har en sønn(på 10 år) fra et tidligere forhold.
De flyttet fra hverandre når han var 2 år og utenom en litn periode i 4 års alderen om at han ville være hos pappa hele tiden så har det aldri vært noe preg av at han har slitt med at de ikke har bodd sammen.
Han har nye søsken på begge sider og når han er hos oss så er han glad og fornøyd og vi passer begge på å gi han litt fordeler (da tenker jeg på at han får bestemme litt middager,hvilken film vi skal se på sammen,hvilket spill vi skal spille o.l,han har akkurat samme regler som resten av barna)siden han både er eldst og ikke er her like mye som våres barn.
han er flink til å si ifra hvis han er misfornøyd med noe og det er sjelden vi opplever han trist eller lei seg.
Men det siste året har han begynt å hulke over at mamma og pappa ikke bor sammen lengere og han sier han tenker på det hele tiden.
Disse utbruddene skjer kun hos mor,og når vi prøver å spørre han om hvorfor han er lei seg så vil han ikke prate om det.
Så vidt vi vet så er det ikke noen problemer mellom mor og stefar heller så tror ikke han opplever at de krangler heller.
Er sikkert mange der ute som har barn som er lei seg pga samlivsbrudd,og det jeg lurer på er hvordan kan vi bidra til at han får utløp for følesene sine?
det er jo så vondt å høre at han har hatt disse utbruddene hos mor.
Samarbeidet mellom oss alle 4 er veldig godt og vi har alltid vært flinke til å vise han at vi trives sammen ved å feire bursdager sammen, gå på turer,grille osv...
Tar i mot ALT av råd!!!!!
hilsen bekymret stemor!!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem