Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Samlivsbrudd

Her kan du som lurer på et brudd er i ett eller er ferdig med ett utveksle erfaringer på godt og ondt.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen som kan muntre meg opp?
17:47 1.06.2008
Jeg har nylig vært gjennom en separasjon (i februar, flyttet ut i mars) med mannen jeg har vært sammen med i 13 år. Vi var gift i 7 1/2 år og har en sønn på 5 år som nå bor hos meg.Men det er så utrolig tøft om dagen.Jeg føler meg så alene og lurer veldig på om jeg noen gang kommer til å finne meg en ny mann?Jeg føler ikke at jeg er klar for det enda, men er redd jeg ender opp helt alene.Jeg synes det er tøft å tenke på å treffe en ny mann, jeg har bare vært vant til å være sammen med eksmannen min.Jeg vet så lite om hvordan folk "dater" i dag ettersom jeg traff eksmannen min da jeg var 17 år.jeg savner også eksmannen min på mange måter, selv om vi var så forkjellige (vokste fra hverandre).Vi har delt mange fine og morsomme stunder og det er vanskelig å se ekteskapet mitt gå i knas.Jeg ville så gjerne være gift og få det til å fungere, men han var ikke interessert i meg lengre.Han chattet med to damer fra jobben og fløret med disse,Nå " dater" han hun ene, og jeg føler meg mere nesom enn noen gang.Han kastet 13 år ut av vinduet så lett som bare det.
Noen som kan muntre meg opp?
Blir det bedre etterhvert? Jeg klarer ikke å glede meg over å være "singel", det er oftest bare vondt. Men jeg vet at det ikke ville fungert mellom oss. Har prøvd i flere år nå, så det er kjørt.Jeg må nok begynne å se framover. Han irriteret vettet av meg, så jeg prøver å tenke på det b.l.a
Dynamite
Sv: Noen som kan muntre meg opp?
19:56 2.06.2008
Ja, det kommer til å ordne seg for deg. Du er ung, du har livet foran deg! Det er helt naturlig å føle stor sorg i en sånn situasjon, og det er jo ikke så lenge siden han flyttet ut heller. Du må gi det litt tid. Tenk på at sola skinner, du er på bunnen nå og det kan bare bli bedre.

Har en venninne som har opplevd noe av det samme som deg. Hun har tre unger, og følte at livet aldri kom til å bli bra igjen. Hun har nå etter et halvt års tid møtt en knakende kjekk kar, men hun måtte bli ferdig med eksmannen først. Han hadde funnet en annen, trolig før de ble separert.

Vær litt aktiv, prøv litt fornying. Gå til frisøren, kjøp noen fine sommerklær, møt venninner for en hyggelig kveld sammen. Du har jo barnefrie helger nå, så prøv å gjøre det beste ut av tiden du er uten sønnen din.

Jeg har selv vært gjennom et par vonde brudd, og jeg har lært at alt har en tendens til å ordne seg for det beste. Du må stole på livet og hva det har planlagt for deg! :-)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)