Reisen går nok fint!:) Reiste første gang da vår var 7mnd, han hadde da bæresele ved mellomlandingen. 3 timer på Heathrow er ikke mye! Skal dere bytte terminal? Har stått i milelang sikkerhetssjekk på Heathrow ved bytte av terminal, så hvis du ser noen (spesielt litt eldre) tjenestemenn så spør om du kan få gå foran i køen fordi du må stelle babyen;) Sparte oss for en times ventetid;) Reis med sko som ikke har knytting, skal du til og fra usa må skoene av mens du holder babyen.
Noen flyselskaper til usa krever at du får utstedt nytt boardingpass på heathrow, og det tar endel tid. Det kan også være avstander ut til gaten på opptil 15min tror jeg det var. Trenger du kokt vann får du det i en kafe.
Jeg brukte mye tid på å pakke håndbagasjen. Hadde 2 kolli, en stellebag med ting og nok bleier! til reisen. Gjerne et skift mer enn du tror, vårt griset seg ut fra topp til tå nesten:p og måtte reise videre med litt ymse klær. Har også med en liten koffert som håndbagasjemed litt nødvendighetsartikler til første dagen der. Reiser du med British airways kan du nemlig gå ut fra at bagasjen blir forsinket (nærmest garantert....).
Jeg pleier ellers å ha med bleier hjemmefra, min fikk voldsomt utslett av pampers og huggies som er de store merkene der. Fant frem til baby basics (på albertson og sikkert cvs, savon etc), eller seventh generation chlorine free (babies r us), de var uten parfyme og tilsetningsstoffer. Har også med babyline olje herfra.
Ellers er det bare å pakke kredittkortet, og ta turen til babies r us etc, enorme shoppingmuligheter:)
Beklager ble litt langt men jeg levde meg liksom inn i turen igjen;) God tur! |