Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Cannes/Nice..leie leilighet..noen med erfaring?
12:16 31.05.2008
Evt hva bør man få med seg når man er der?
Vakum-pupp-mammaen
Sv: Cannes/Nice..leie leilighet..noen med erfaring?
22:24 7.06.2008
Vi bodde midt i mellom cannes og Nice...
Det er anbefaler mest er Monacco, ca 30 min kjøring..
Der var det bare tøft å ha vært, tok litt bilder av Bentleyer/Ferrarier osv, Monte carlo, monte cristo.. masse å see.. flotte båter osv..
I cannes var det bare den røde løperen ... tok bilde av den siden den ligger på plass året rundt...
og Nice har flott boardwalk..(vei langs stranden)
God tur
Lykkelig*gravid*
21:58 6.07.2008
Masse fine små byen ved Riveraen å besøke :-) Jeg synes Monacco var oppskrytt selv, men om en liker flotte biler, eksklusive små designerbutikker etc så er det vel ok. Det var masse byggeaktivitet da vi var der (for noen år siden) og jeg synes hele byen var full av støy... Men vi spise en god lunch der med utsikt til havna/sjøen (og kjørte videre etterpå).
Barba_mamma
00:02 9.07.2008

Holder en knapp på Antibes som vi har forelsket oss i. Ligger mellom Nice og Cannes og er et mindre og mye mer koselig sted for liten og stor!
Blir 3. året på rad at vi drar nå og antar at det ikke blir det siste..:)
Leier leilighet gjennom en norsk familie - kan gjerne formidle kontakt hvis ønskelig!
Zandra, fikk Jonas 7. feb
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)