Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvordan finner man el når man går på pergo?
13:02 30.05.2008
Håper noen har erfaring med dette. Det er første måneden jeg tar pergo. Har fått dårlig informasjon av legen, og har dårlig erfaring med el-tester...
Takker for svar:-)
alimi
Sv: Hvordan finner man el når man går på pergo?
14:28 30.05.2008
Hei igjen :)
Da jeg gikk på pergo begynte jeg å teste med el-tester fra dag 10. Annenhver dag, siden den slår ut for to dager om gangen. Etter hver kur, så kom el senere og senere. På den siste kuren kom den på dag 17. Så ikke bli bekymret om den ikke kommer med én gang, den blir ofte forsinket med pergo.
Jeg brukte cb digital. Veldig lett å bruke, og det følger med 7 tester i 1 (hvis de ikke har endre på det?). Og da får du et klart og tydelig svar som du slipper å tolke selv ;)
har spire i magen min igjen!!
14:33 30.05.2008
Takk:-) Skal kjøpe cb digital da. Har i forrige måned prøvd med QuickRespons og fikk en bare en svak strek hver dag... Når har du termin forresten? Håper alt går bra med deg:-)
Klem
alimi
14:44 30.05.2008
Ja, det er det som er dumt med slike tester, man må tolke, og det er ikke alltid like lett når streken er svak :s
Jeg har termin 2 februar neste år. Så det blir et tidlig vårbarn denne gangen også. Førstemann kom i mars i fjor :) Kanskje du havner inn i disse månedene neste år du også? :D *håpe* *håpe*
klem
har spire i magen min igjen!!
16:42 30.05.2008
Takk, ja det håper jeg også.. :)
alimi
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem