Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen andre som er 1.59 høy og veier 82 kg ????
20:07 29.05.2008
Er såååå fortvilt over vekta,aldri før pas'sert 79 kg,men nå er det gjort.Er så deppa over ekstra kiloene og ikke noe bra når man har pco.
Dette øker ikke akkurat fruktbarheten.
Må ned til 73 kg for øke fruktbarheten,slik var det sist.
Hva skal jeg gjøre for å gå ned ivekt?Har dårlig råd og kan ikke eksprimentere med dyr og spesiell mat.
Hilsen ei som er så lei og fortvila:-(
Anonym
Sv: Noen andre som er 1.59 høy og veier 82 kg ????
23:06 29.05.2008
eg er 1,57 og 80 kilo.... er på vei ned, gått ned 4 kilo på 2 mnd=) happy... jeg gikk opp så mye under forrige svangerskap=( alle kilo ned er velkommen, jeg har lagt om kosten.. spiser ikke så mye brød lenger og mye mer salat og grønsaker... fisk en gang i uken minst... pluss etter jeg begynte å jobbe har jeg holdt meg mye mer i aktivitet... og nå er det sol og sommer så da er det kjekkere og gå ut på tur.. jei
alexandra_06+en til?
15:55 20.06.2008
lurer på det sammen,noen flere i "samme båt"?
Anonym
10:40 22.06.2008
Me too, jeg er i samme båt. Men tenkte en dag, å få kickstart på vektnedgang enten med nutrilett, herbalife eller kanskje cambridge, den siste skal visst være den beste. Så lurer på å prøve den ja.
Men har til tross for ekstra kilo ikke hatt problem med å bli gravid, ennå ihvertfall.
Anonym
16:20 7.07.2008
Hei jenter:-)
Passer kanskje ikke helt her men...
Jeg er 1.70 høy. Veide 86 kg da jeg fikk diagnosen for 7 år siden. Gikk helt i kjelleren og vekta økte til 107 kg. Helt idiot vet dere;-) Jeg tok meg kraftig sammen for 3 år siden og nå veier jeg 82 og på vei ned. Noe som funker veldig bra for oss med PCO er Fedon mat. Jeg kuttet ut brød, poteter, pasta og ris. Og går turer. Erstatt de ingrediensene med forskjellige grønnsaker og få i dere mye proteiner. Det må en livsstilsendring til men det er mye enklere å få til enn en skulle tro. Dere må ha masse lykke til:-)
Pysekatten
12:03 8.07.2008
alle sier det er så lett og legge om kosten, men det er faktisk ikke det. Men, man kan få det til om man virkelig setter seg inn i det, men kankskje lurt og ta litt og litt i gangen? Enklerer om man begynner i det små og tar mer og mer etterhvert.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem