Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!! Hater dette!
14:38 29.05.2008
Hadde liksom sendt tanta på ferie denne måneden, men det ser jammen ikke ut som hun likte seg der:(
Hadde første mnd på pergo, og hadde nok litt for store forhåpninger.
Har "bare" pso, mangler s vist nok. (alle blodprøver er fine)
Har ikke vist hvor jeg skulle gjøre av meg idag, tårene har rent nedover kinnene ved hver annledning:(
Gyn mente at vi skulle ha alle forutsetninger for å greie dette selv (har en fra før) derfor har vi ikke fått metaformin eller bitt satt i prøverørskø.
Men kjenner at jeg mister motet, kosetid er ikke kosetid lenger men pliktløp.....
Noen andre som kjenner seg frustrert, lei seg og har bare lyst å gi opp??
Anonym
Sv: ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!! Hater dette!
17:52 29.05.2008
Heisann, har kjent det slik noen ganger ja... av og til må en bare få slikt ut før en får ladet opp litt nytt mot :) jeg er også på min første pergokur denne mnd, men jeg er omvendt enn deg, har absolutt ingen forventinger :P
Det ordner seg nok skal du se, siden dere har klart det en gang klarer dere det nok flere ganger også :)
Dodli 32pp
18:33 29.05.2008
Hei!
Skjønner godt at du blir lei og motløs...vi er mange som har kjent på den delen.
Hvor mange dager gikk du på pergo og var det enkel/dobbel dose?
Når man går på pergo dukker EL senere opp i syklusen(men dere gikk sikkert ikke glipp av den) og noen ganger må dobbel kur til.
Andre igjen blir gravid etter et par runder med pergo.
Jeg ble gravid i 2002 i en pergofri måned.Det "hang igjen" hormoner fra pergokurene...så alt er mulig!
Stå på:-)
babylengsel
19:25 29.05.2008
Hei!
Jeg ble først gravid på den fjerde pergo-kuren, jeg. Så ikke gi opp!! Det er mulig ;)
har spire i magen min igjen!!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem