Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Etter abort- bør jeg dra til legen?
 11:18 29.05.2008
Hei,
Jeg aborterte i uke 7. Dvs begynte å blø som bare f. på søndag, og blør fremdeles. Jeg regner med at kroppen ordner opp selv, eller bør jeg gå til lege å sjekke/spørre om utskrapning?
gammel røy
Sv: Etter abort- bør jeg dra til legen?
 11:18 29.05.2008
Hvor lang tid bruker det å ta før graviditetstester slutter å være positive. Noen som vet?
gammel røy
 15:07 29.05.2008
Da jeg mistet ifjor tok det over en uke før gravid hormonet var minsket..
Men må innrømmet at jeg vet ikke mer enn det...
Vegaspia
 19:14 29.05.2008
Hei gammel røy, så trist å høre at du har mistet. Kroppen er nok i ferd med å ordne opp selv, nå som du blør. Uansett kan du jo kontakte legen, da er det kanskje lettere å få hjelp ved en evt. senere graviditet.
mollymamma08
 22:16 29.05.2008
Jeg hadde en tidlig SA i mars, der kroppen ordnet alt selv. Blødde en knapp uke. Jeg ringte legen, som sa at det ikke var behov for undersøkelse så lenge jeg ikke følte meg dårlig eller fikk feber. Men jeg mistet enda litt tidligere enn deg, så jeg vet ikke om det har noe å si. Føler med deg!
Molly-Mus
 22:38 29.05.2008
Takk jenter, da lar jeg kroppen ordne opp selv og går heller til legen dersom jeg skulle begynne å føle meg dårlig.

Skjønte egentlig at det hadde gått galt før jeg begynte å blø - følte på meg at jeg ikke var gravid lengre (har ingenting med mangel på symptomer å gjøre, hadde lite symptomer 2-3 første mndr. med min datter). Det gjorde lliksom ting lettere at ikke var overraskende å få "mensen"......

Nå gjelder det ¨å få kroppen tilbake til normalt så fort som mulig og se fremtidige muligheter!!

gammel røy
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------