Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Over 35 år og prøver å bli gravid

Hmm, hører vel til her jeg nå ;-)
 08:39 29.05.2008
Sniker meg inn her... Har visst fyllt 35, og da er vel dette rette stedet for meg? ;-)
Vi har ei snuppe på snart 3 år,og vil så gjerne ha nr 2!!
Sluttet med prevensjon nyttårsaften 2006, ble gravid i november 2007 (akkurat da jeg hadde begynt med utredning..) , men hadde dessverre en SA i januar...
Hittil har jeg tatt det ganske rolig rundt IKM, men denne gangen har jeg det ILLE!!! Sommerfugler i magen hele tiden, og jeg har ikke IKM før 4. juni....
Uff, tror jeg blir GAL jeg - hehe

Klem fra
Trampe73
Sv: Hmm, hører vel til her jeg nå ;-)
 11:21 29.05.2008
Vel, nå er ikke 4. juni så langt unna. Lykke til!
gammel røy
 13:49 29.05.2008
Henger meg på her jeg også. Er 41år. Vi startet prøvingen igjen nå i mai etter MA i sept 07 og feb 08. Kjøpte eggløsningstester, da syklusen var ganske ustabil etter begge MA ene fra 25 - 32 dager. Har IKM ca 1.juni, men klarte ikke vente så jeg tok en CB test allerede 11dpo og den var veldig svak positiv. Skal ta ny test i morgen. Håper den er mer positiv og at det ikke ender i nok en MA.

Pockemon
Pockemon
 20:46 29.05.2008
LYKKE TIL , Pockemon!!
Hold oss underrettet da! Jeg skal krysse fingrene for at det går din vei denne gangen!!!!
Trampe73
 20:45 29.05.2008
He he godt poeng ;-) Men føles SÅÅÅ lenge ut....
Glemte å skrive at jeg er VANVITTIG trøtt om dagen (kan være allergi) og fysen konstant!!! Samme hva, men MÅ ha noe å spise på...
Men men, dette VET jeg at ikke trenger bety noe som helst!!!!
Trampe73
 17:22 30.05.2008
hallo,

nå har jeg lest og lest på denne siden så lenge, at jeg fant ut jeg måtte skrive noen ord. Har jente på 2, håper å bli gravid med nr. 2 snart. IKM er førstkommende søndag. Men denne menssyklusen kjører helt sitt eget løp, så jeg vet ikke hvor jeg er i praksis. Har time til gynekolog neste fredag, for mulig utredning. Har prøvd på nr 2 aktivt siden desember.
joooosefine
 17:32 30.05.2008
forresten er jeg vel ikke helt kvalifisert for å være her inne ennå, heller, fyller 35 først om en liten stund. Føler meg alikevel mer hjemme her enn på den andre "sliter"-siden:-)
joooosefine
 18:15 1.06.2008
Hei Joooosefine

Hvordan har det gått?? Noe tegn til tanta???
Skjønner forresten hvordan du føler det: Følte meg ikke 100% vel på Bli gravid den siste tiden jeg heller - he he Begynner visst å bli gammel! ;-)
Trampe73
 21:39 1.06.2008
Heia jenter.
Henger meg på her jeg og;o)
Er 37 år, og har 2 gutter på 5 og 8 år. Har hele tiden følt at 2 barn er ett for lite, men av ulike grunner har prøveperioden blitt utsatt. En av grunnene har vært en gubbe som har holdt noe igjen. Men den siste tiden har han stadig glemt seg av, he he.
Har ikke brukt prev etter at sistemann kom til verden. Har diagnosen PCOS så er ikke sikker på hvor lett jeg blir gravid. Guttene var "lettlaget", men det begynner jo bli ei stund siden . . .
Syklusen min er ustabil, men regner med at TR skal være i uke 25.
ca lykkelig
 16:51 2.06.2008
Hei Trampe73. Nei, ikke noe tegn ennå.... Magen er blitt større, uten at det trenger å bety noe! Venter til slutten av uka før jeg evt tester, klok av skade. En del ganger har jeg testa negativt dagen før mens! LUURT:-)
joooosefine
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------