Som gravid forventes det fra alle kanter at du skal klare å stumpe sigaretten. Men de fleste som har vært i klørne på Kong Nikotin vet at dette er lettere sagt enn gjort. Her kan dere gleder og frustrasjoner, og fortelle hverandre hvordan dere har klart dere - på godt og vondt.
ultralyd av røykende mamma
21:58 28.05.2008
er det noen som hvet hvor jeg kan finne video på nettet av ultralyd der mor røyker??? skulle gjerne sett det,trenger en "vekker",da jeg ikke klarer å forestille meg hvor jævlig det egentlig er for barnet.
Anonym
Sv: ultralyd av røykende mamma
13:15 16.06.2008
Den videoen er bare bullshit uansett, så er ingen vits å se den.
Anonym
12:19 18.06.2008
filmen er ikke bullshit, du ser at babyen ligger med kraper, hvis det er bullshit så vet ikke jeg.
Du snakker meg om å ikke ville forholde seg til sannhet og fakta!! Herregud! Etter å ha prøvd å få barn i mange år er det provoserende å høre hvor lite respekt noen har for det lille livet i magen. Jeg har også vært en ihuga røyker, men det ville ALDRI falle meg inn å røyke med barn i magen, heller ikke når de kommer ut. Når en røyker kveler man fosteret. Det er lite gunstig i en tid hvor det skjer formidabel utvikling på så mange måter. Stakkars barn i magen med røykende mødre!!
Anonym
23:14 14.08.2008
fremdeles ingen som har svart på hvor vi kan finne det.
Anonym
14:08 4.11.2008
Jeg veit den ligger youtube, men har ikke tid til å leite den opp nå... ;o)