Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Reisedebatten

Negative erfaringer med sydenferie for 11 mnd gml (avreise slutten av juli mnd)
 23:02 25.05.2008
Kan dere ikke være så snille å skrive deres negative erfaringer med sydenreise om sommeren!!!!

Har en sambo som er bestemt på å reise, og jeg tørr ikke....men bør ha gode argumenter for ikke å reise.....

Pliiiiiissssss.....hjelp meg.....list opp alle deres negative erfaringer/opplevelser!!!!!
2. gangs
Sv: Negative erfaringer med sydenferie for 11 mnd gml (avreise slutten av juli mnd)
 23:04 29.05.2008
Det er gjerne veldig, veldig varmt!
Anonym
Sv: Negative erfaringer med sydenferie for 11 mnd gml (avreise slutten av juli mnd)
 19:44 6.06.2008
Til orientering. For at barn under 3 år skal få utbytte av ferie i sydligere strøk anbefales det å ikke dra i jun-jul-aug mnd da det er varmest og mest luftfuktighet. Barn under 3år har ikke utviklet temp.reguleringen i kroppen ordentlig ennå, så det vil være risiko for helse ved for høy varme når de ikke er vant til det.

Vi har hatt samme situasjon, og jeg ble hjemme med minsten mens han dro. Fungerte fint det.

Stine`80
 21:52 9.06.2008
Vi reiste når datteren min var 12 mnd og hun hadde ikke spes glede av turen. Ble grinete når det var for varmt, ble forkjøla der nede pga kald leilighet og ville ikke sove på stranda så en av oss måtte sitte i leiligheten med henne midt på dagen.
Tror det blir mye bedre til neste år, eldste på 3 stor kosa seg.
ariel78
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------