Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

PCOS

Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Lurer på om jeg har pcos... Noen som kan forklare symptomene og noen som har erfaringer...
18:52 24.05.2008
Hei. Har ikke brukt pilla på 3 år og jeg og sambo har hatt regelmessig sex. Allikevel ser det ikke ut til at det blir noe barn på oss. Syklusene mine har helt siden jeg traff sambo, vært uregelmessige og vært sin egen sjef. I tillegg har jeg en del kropsshår, men det har jeg hatt siden jeg var liten jente fordi jeg er veldig mørk og alt syns mye bedre. Er normal, men grenser nok til å være overvektig. Har bestilt meg time hos legen den 3. juni og håper på rekvisisjon til sykehuset så fort som mulig.. Kommer til å spørre legen om å få ta noen blodprøver også for å sjekke om jeg har økt testosoron i blodet. Allikevel de to siste mnd, har syklusen min stabilisert seg til en lengde på 30 dgr og jeg har regnet ut at EL vil skje en eller annen gang mellom 2.-7. juni. Tror grunnen til dette er fordi jeg regelmessig har tatt omega 3, folat og sinktabletter. Noen med noen erfaringer her... Tusen takk
dølajinta
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------