Her er forumet for deg som har påvist PCOS eller lurer på om du har det. Her kan du gi gode råd til andre eller få noen selv også. PCOS er et område det forskes mye på for tiden og hvor det stadig dukker opp ny informasjon.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Følger alle råd og kjerringråd denne pp!!
16:27 22.05.2008
Denne pp har jeg:
spist pergo
drukket salvie te
drukket avtrekk av ingefær
tatt slimløsende hostesaft
tatt EL tester
bestilt babyklister
tempet
sjekket etter EL slim
hatt pute under rompa
skal ta wild jam
tatt bidronning gele
tatt folat
hvis ikke jeg blir gravid nå aner jeg ikke hva som kan funke..
momaja 20pp
Sv: Følger alle råd og kjerringråd denne pp!!
16:49 22.05.2008
WOW! Imponerende liste :) Visste ikke at man kunne gjøre så masse bare på en pp... Hm...
Vil tipse deg om noe annet også: Ei innpå her fortalte denne gladmeldingen: Hun hadde prøvd ALT, til og med prøverør, ingenting som nyttet... Så de hadde sluttet med hele opplegget! Men så hadde hun tatt Bisolvon tabletter som man får kjøpt reseptfritt på apoteket. Hun hadde tatt disse rundt EL og blitt gravid med en gang! :) Dette hadde funket TO ganger, hun er nå 28 uker på vei med nr 2 :)
Jeg sluttet på Diane i forrige uke. Har begynt å ta folat og bestillt babyklister fra Danmark. Skal bli en spennende tid fremover!
Lykke til du også momaja! Vi satser på at det blir klaff snart, og at vi kan ta følge inn i 1. trimester.
Ønskerbarn2009
17:18 22.05.2008
Jeg er villig til å prøve alt! Begynner å bli desperat:) Bisolvon sier du? hva er det da? Er det noe bra når man har PCOS? Kanskje jeg skal dra å kjøpe:) Lykke til du oxo:)
momaja 20pp
17:24 22.05.2008
Hei:) Leste nettopp det innlegget du prata om ang bisolvon, og sjekka hostesafta jeg kjøpte i går, og det er bisolvon, men i flytende form da, ikke tabletter som hun hadde tatt. Men det er vel ett fett:) Fikk enda større forhåpninger nå..Vet jeg kommer til å bli så ille skuffa om det ikke klaffer nå!
momaja 20pp
12:56 27.05.2008
Hei du! Hvordan går det med deg? :) Noe action på babyfronten?
Jeg skal se om jeg har EL denne måneden, og så får vi se hva som skjer! Tar Folsyre, forsøker å stresse ned, har bestillt babyklister som ikke har kommet enda... Kanskje kjøpe bisolvon på fredag...
Når har du IKM da?
Ønskerbarn2009-er prøver:)
03:04 29.05.2008
Det absolut mest effektive man kan gjøre for at en skal bli gravid er vel faktisk å ikkje gjøre en dritt, hehe.
Når en omtrent bestemmer seg for å ikkje prøve en stund og bare lever helt normalt og gjerne er opptatt med helt andre ting.
Har hørt så ufattelig masse historier om folk som klarer det på denne måten.
Men det er jo vanskelig å innstille seg på noe sånt, for en er jo så ivrig og spent.
Mitt råd til deg, nyt sommeren, vær barnslig kjæreste mot maken din, og bare nyt hverandre.
Finn på masse nytt og vær aktiv og sosial.
Tror det hjelper helt sykt på både humør og psyke oppi dette.
En kan jo rett og slett bli gal til tider.
Eg har nettop funnet ut at eg e gravid med fryseegg..
Viste at sjansen var en del mindre på frys enn vanlig forsøk.
Og så skal vi gifte oss om vel 2 uker, så vi hadde masse prosjekter hele veien med ting som skulle ordnes og kjøpes inn.
Så eg tenkte rett og slett lite på at eg ruget, men jaggu satt den ikkje.
Fikk helt sjokk, skulle teste for å se om eg kunne fortjene en skikkelig fylla i utdrikningslaget mitt. Og der poppet det opp gravid.
Og dette var ikkje ukjent fakta for klinikken, dette hadde de hørt veldig mye.
At folk var opptatt og holdt på med masse prosjekter, og der satt den.
Nå håper eg bare den lille prikken holder seg der inne i 8 mnd til :-)
Mase lykke til iallfall :)
strilen-Gravid på første frys
17:05 29.05.2008
Hei:) Ja det funker nok for noen å ikke tenke så mye på det, men jeg har virkelig prøvd det oxo, i 1 år, mens jeg var under utredning og ting tok tid, ang ventetid og henvisninger, men ikke noe skjedde. Må bare fortsette å prøve, og da velge jeg å plusse på oddsene litt:)
momaja 20pp
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem