Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Fødsel og søsken
10:59 22.05.2008
Til dere som har født to ganger... Jeg venter barn nr 2 i juni og har en toåring. Vi bor dessverre et stykke unna både familie og venner og ingen kan komme på "sekundet" når fødselen starter. Det jeg lurer på er om noen har erfaring med å ta med det eldre barnet på sykehuset og hvordan dette fungerer. Jeg vil jo helst ha med faren på sykehuset, ellers forstår jeg jo at man kan dra alene:)
**BigA**
Sv: Fødsel og søsken
01:20 25.05.2008
Hvor langt unna bor familien din? Er det mulig at noen kan legge opp ferien sin etter når du har termin?

Det er ikke ideelt å ha med seg en 2-åring på sykehuset når man skal føde, men selvsagt er det bedre enn å la h*n være alene hjemme.
blond
Sv: Fødsel og søsken
20:34 30.05.2008
Min mor kom og var hos oss i 14 dager rundt termin. På den måten kunne jeg og pappaen dra på sykehuset i fred. Jeg ville ikke hatt med barnet mitt. Tror heller jeg ville reist alene. Nå går jo ofte 2. fødsel fortere enn første. Med andre barnet var jeg hjemme fra fødsel startet ca kl 22, til kl 02 da riene var tette. Kom på sykehuset kl 02.30 og ble undersøkt. Husker ikke mye fra undersøkelsen til barnet var født kl 04.50. Hadde heller foretrukket at far var sammen med barnet hjemme, enn under den mest intense delen sammen med meg.

Har du kanskje en venninne/kollega som kan komme på kort varsel?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)